ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول بسته های اینترنت نامحدود شبانه را حذف کرد

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغیه ای به اپراتورها ارسال کرده که بر اساس آن ملزم به تغییر و حذف برخی از بسته های خود می شوند. حال همراه اول نیز خبر می دهد که بر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغیه ای به اپراتورها ارسال کرده که بر اساس آن ملزم به تغییر و حذف برخی از بسته های خود می شوند. حال همراه اول نیز خبر می دهد که بر همین اساس، در برخی از بسته ها تغییر ایجاد کرده و بسته های شبانه نامحدود خود را نیز حذف کرده است.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: «پیرو ابلاغ مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعایت کف قیمت بسته های اینترنت، کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشور موظف به حذف یا تغییر برخی بسته های اینترنت خود شده‌ اند.»

حال همراه اول گزارش می دهد که از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه بسته های اینترنت خود را با تغییراتی همراه کرده که شامل تغییر حجم شبانه بسته های آلفا و آلفا+ (۴ بسته)، توقف فروش بسته های نامحدود شبانه در *۱۰۰۰# (۶ بسته) و توقف فروش بسته های محدود شبانه (۳ بسته) می شود.

قیمت هیچ کدام از بسته های موجود قابل انتخاب، تغییری نکرده و تنها حجم  هدیه شبانه بسته ها عوض شده تا با مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظیم مقررات هماهنگی پیدا کند.

گفتنی است مشترکینی که در حال حاضر مشغول استفاده از  بسته های حذف شده هستند، تا پایان زمان و یا حجم بسته فعلی، اجازه استفاده از آن را داشته و پس از اتمام حجم یا زمان، امکان خرید مجدد بسته های حذف شده را نداشته و پیشنهادات جدیدی دریافت می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (69 مورد)
  • ahooramazda
    ahooramazda | ۲ تیر ۱۳۹۶

    اینا در خدمت رسانی به مردم روی گراز رو سفید کردن با این قوانین من دراوردی و جیب ÷ر کن خودشون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی