ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل هنوز به تصمیمی نهایی برای محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت آیفون 8 نرسیده است

بنابر ادعای تیموتی آرکوری، تحلیلگر موسسه Cowen and Company's، اپل کماکان مشغول کار روی تکنولوژی تعبیه اسکنر اثر انگشت در نمایشگر OLED آیفون 8 است و احتمالاً از میان سه گزینه ای که پیش روی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

بنابر ادعای تیموتی آرکوری، تحلیلگر موسسه Cowen and Company's، اپل کماکان مشغول کار روی تکنولوژی تعبیه اسکنر اثر انگشت در نمایشگر OLED آیفون 8 است و احتمالاً از میان سه گزینه ای که پیش روی خود می بیند، یکی را تا پایان ماه جاری میلادی بر می گزیند.

به نظر می رسد که اصلی ترین تصمیم اپل، این است که سنسور اثر انگشت به هیچ وجه به پنل پشتی دستگاه انتقال نمی یابد. با در نظرگیری این موضوع، اپل یا باید ضخامت شیشه محافظ صفحه را در بخشی که سنسور تعبیه شده کاهش دهد یا با ایجاد سوراخی کوچک روی شیشه، عملکرد سنسور فراصوت یا اپتیکال را بهبود ببخشد و یا در صدد تعبیه سنسور «فیلم» در نمایشگر برآید و از تکنولوژی خازنی یا مادون قرمز استفاده کند.

گذشته از این که اپل کدام گزینه را انتخاب می کند، باید منتظر تاخیری یک یا دو ماهه در عرضه آیفون 8 باشیم

گذشته از این که اپل کدام گزینه را انتخاب می کند، به گفته آرکوری باید منتظر تاخیری یک یا دو ماهه در عرضه آیفون 8 باشیم. این تحلیلگر همچنین پیش بینی کرده که آیفون جدید به فروش 46 میلیون واحدی در سه ماهه نخست عرضه دست خواهد یافت که اندکی از پیش بینی 47 الی 48 میلیونی وال استریت کمتر است.

در نهایت یکبار دیگر باید یادآوری کرد که آیفون 8 قرار است با نمایشگر 5.8 اینچی لبه تا لبه به بازار عرضه شود و حدود 0.7 اینچ از این نمایشگر، به دکمه مجازی هوم و دیگر دکمه ها اختصاص می یابد. علاوه بر این انتظار می رود دستگاه به همراه دوربین اصلی دوگانه و دوربین جلویی مجهز به سنسور تشخیص سه بعدی چهره به دست مشتریان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱ تیر ۱۳۹۶

    بهترین کار داخل لوگوی اپل هست
    یا ام مثل سونی داخل دکمه پاور

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی