ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل بتای دوم iOS 11 و دیگر سیستم عامل های خود را برای توسعه دهندگان عرضه کرد

دومین نسخه بتا سیستم عامل موبایل اپل با شماره بیلد 15A5304i بالاخره همراه با برخی بهبودها و از بین رفتن تعدادی از باگ ها از راه رسید. همانطور که انتظار می رفت، iOS 11 قرار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

دومین نسخه بتا سیستم عامل موبایل اپل با شماره بیلد 15A5304i بالاخره همراه با برخی بهبودها و از بین رفتن تعدادی از باگ ها از راه رسید.

همانطور که انتظار می رفت، iOS 11 قرار است تغییرات عمده ای را به دیوایس های همراه کمپانی اپل بیاورد که از جمله آن ها می توان به تغییر کلی رابط کاربری، آپگرید سیری، اپل Pay و اپلیکیشن فوتوز اشاره کرد.

جالب اینکه قابلیت Do Not Disturb While Driving نیز حالا به طور کامل فعال شده. چنین قابلیتی می تواند حواس پرتی رانندگان را کاهش داده و در نتیجه منجر به تصادف های کمتری شود.

در نسخه جدید بتا، Android Migration که برای مهاجرت کاربران اندرویدی به iOS ساخته شده بهتر از قبل کار می کند، بلوتوث عملکرد بهتری دارد و اپلیکیشن های حجیم تر از 100 مگابایت را هم می توان از طریق اینترنت تلفن همراه دریافت کرد. یک سری باگ ها و مشکلات ابتدایی هم حالا برطرف شده اند.

آپدیت macOS High Sierra با شماره بیلد 17A291j شامل یک سری بهبودها مثل یکپارچه سازی Apple File System، مهاجرت از H.264 به H.265 و متال 2 می شود.

آپدیت watchOS 4 با شماره بیلد 15R5307f هم یک سری واچ فیس مخصوص «توی استوری» اضافه کرده که آن ها را در کنفرانس WWDC مشاهده کردیم. جز این، در آپدیت جدید یک سری موضوعات مربوط به بازخورد لرزشی ساعت، موزیک پلی بک، هوم کیت و سیری برطرف شده است.

و در نهایت، tvOS 11 نیز در نسخه 15J5310e هم برخی مشکلات موجود در اپلیکیشن هایی نظیر موزیک را برطرف کرده. TestFlight نیز برای همه پلتفرم ها در نظر گرفته و اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • high end
    high end | ۲ تیر ۱۳۹۶

    یعنی اگه یکی تا الان وایفای نداشت بیشتر از ۱۰۰ مگابایت اپلیکیشنارو نمیتونست نصب کنه تازه اپ های iOS که حجمشونم خیلی بالاس???????.
    چه خوب که برداشتن اینو.

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱ تیر ۱۳۹۶

    چند تا بتا میده معمولا تا رسمی!؟

    دهن منو که آسفالت کرده، همین اللن مثلا اکشن سنتر بالا نمیاد ?
    ناتیفیکیشن سنترمم که وقتی اومدم بتا اصن پرید! کرومم که داغون شده! واقعا نیازمند نسخه رسمی ام!

  • gh_alipoor77
    gh_alipoor77 | ۱ تیر ۱۳۹۶

    تغییراتش چی بوده ؟

  • Pasha shobeiri
    Pasha shobeiri | ۱ تیر ۱۳۹۶

    "اپلیکیشن های حجیم تر از 100 مگابایت را هم می توان از طریق اینترنت تلفن همراه دریافت کرد"
    همين تغيير كافيه

مطالب پیشنهادی