ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سهم ناشرین از سرویس اپل موزیک
تکنولوژی

اپل به دنبال کاهش سهم ناشران از درآمدهای سرویس اپل موزیک است

خبرگزاری بلومبرگ به استناد منبعی ناشناس مدعی شده که کمپانی اپل قصد دارد طی مذاکراتی ناشران را راضی به کاهش سهمشان از درآمد سرویس استریم موسیقی اپل موزیک کند. این دقیقاً همان کاری است که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

خبرگزاری بلومبرگ به استناد منبعی ناشناس مدعی شده که کمپانی اپل قصد دارد طی مذاکراتی ناشران را راضی به کاهش سهمشان از درآمد سرویس استریم موسیقی اپل موزیک کند.

این دقیقاً همان کاری است که سرویس رقیب، یعنی اسپاتیفای مدتی قبل موفق به آن شد. این شرکت توانسته بود طی مذاکراتی سهم ناشران از عرضه موسیقی روی سرویس آنلاین خود را از ۵۵ به ۵۲ درصد کاهش دهد. البته به شرطی که این بتواند به رشد مستمر خود در زمینه جذب مخاطبین جدید و افزایش درآمدهایش ادامه دهد.

در میان رقبا اپل بیشترین سهم را به ناشرین می دهد

در حال حاضر سهم ناشران از درآمدهای اپل موزیک و فروشگاه موسیقی آیتونز ۵۸ درصد است. این یعنی اپل بیش از هر سرویس مرتبط با موسیقی دیگری برای ناشران درآمدزایی می کند. اگر این شرکت نتواند تا پایان ماه ژوئن ناشران را مجاب به همکاری نماید، این سهم به طور خودکار برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

طبق ادعای بلومبرگ، ناشران تمایل دارند که در این زمینه با اپل همکاری نمایند، به شرط آن که شرکت ساکن کوپرتینو وعده دهد که در کنار استریم موسیقی، جایگاه سرویس آیتونز را در عرصه فروش آنلاین آثار نیز تقویت نماید.

علاوه بر این، به مانند شرایط توافق با اسپاتیفای، ناشرین از اپل نیز می خواهند که تضمین های لازم را در خصوص افزایش درآمدها از طریق جذب بیشتر کاربر پرداخت کننده حق عضویت ارائه دهد تا در نهایت منجر به افزایش درآمدها شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی