ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی تسلا می خواهد سرویس استریم موسیقی خاص خودش را راه اندازی کند

کمپانی تسلا تا به امروز در حوزه اتومبیل های الکتریکی و خودران به موفقیت های قابل توجهی رسیده اما به نظر می رسد که قصد دارد این بار وارد حوزه ای کاملاً متفاوت شود که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

کمپانی تسلا تا به امروز در حوزه اتومبیل های الکتریکی و خودران به موفقیت های قابل توجهی رسیده اما به نظر می رسد که قصد دارد این بار وارد حوزه ای کاملاً متفاوت شود که شاید کمی عجیب هم به نظر برسد؛ سرویس های استریم موسیقی. منابع نزدیک به این کمپانی اخیرا گفته اند که تسلا در حال مذاکره با ناشران مختلف است تا سرویس استریم موسیقی خاص خودش را به اتومبیل هایش بیاورد.

این که تسلا چقدر برای پوشاندن جامه عمل به این اهداف آماده شده، هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد که تسلا می خواهد کار خود را با راه اندازی سرویس رادیوی آنلاینی شبیه به پاندورا آغاز کند. با این همه، بدون اطلاعات بیشتر، گمانه زنی در این رابطه سخت است که چرا تسلا می خواهد با سرویس مخصوص خودش وارد بازار شود و چرا صرفاً لایسنس سرویس هایی مانند اسپاتیفای یا اپل موزیک را خریداری نمی کند.

راه اندازی تجارتی کاملاً جدید برای تسلا، حرکت تجاری چندان هوشمندانه ای به نظر نمی رسد؛ خصوصاً در حوزه ای که سرویسی مانند Tidal با مشکلات مالی گوناگون مواجه شده است.

در هر صورت، تسلا اگر تصمیم خودش را گرفته باشد، باید برای رقابت با بزرگان این حوزه هم آماده شود. بنابر آخرین آمار، اسپاتیفای 50 میلیون مشترک فعال دارد و اپل موزیک هم به تازگی 27 میلیون مشترک را پشت سر گذاشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rza.H
    Rza.H | ۲ تیر ۱۳۹۶

    خیییلی خوووبه، عااااالی

مطالب پیشنهادی