ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکشن لانچر با دریافت قابلیت هایی جدید و کاربردی به روز رسانی شد

اگر شما هم جزو جمعیت پرشمار طرفداران اکشن لانچر هستید، احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال می شوید که لانچر محبوب شما اخیرا با دریافت یک به روز رسانی مهم، ضمن ارتقاء و بهبود در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

اگر شما هم جزو جمعیت پرشمار طرفداران اکشن لانچر هستید، احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال می شوید که لانچر محبوب شما اخیرا با دریافت یک به روز رسانی مهم، ضمن ارتقاء و بهبود در بسیاری از زمینه ها قابلیت های جدیدی هم دریافت کرده است.

در وهله اول باید بدانید که نام این محصول حالا به طور رسمی از اکشن لانچر ۳ به «اکشن لانچر» تغییر یافته و این تغییر عنوان لوگویی جدید را هم برایش به ارمغان آورده است. اما همانطور که بالاتر گفتیم، تغییرات این نسخه شامل قابلیت های جدید هم می شوند.

یکی از این قابلیت ها ارائه آیکنی جدید و متحرک برای اپلیکیشن ساعت گوگل است که به سبک و سیاق اندروید O و مخصوص کاربران اکشن لانچر طراحی شده. اگر اندروید لالی پاپ را نصب کرده باشید، از این آیکن می توانید به عنوان یک ویجت مستقل هم استفاده نمایید.

لانچر مورد بحث در این نسخه به پیکسل لانچر گوگل شباهت زیادی پیدا کرده و حالا می تواند با استایل خاص رابط کاربری آن برای نمایش میان بر اپلیکیشن ها تعامل برقرار کند. مضاف بر این، توسعه دهندگان در این نسخه تصمیم گرفته اند که بعضی قابلیت های پولی را به رایگان در اختیار کاربران خود بگذارند.

بر خلاف نسخه های گذشته، اکشن لانچر جدید تلاش کمتری برای وادار کردن شما برای ارتقاء به نسخه پرمیوم به خرج می دهد که خبر خوشحال کننده ای است.

اما از نکاتی که در فهرست تغییرات لانچر ذکر شده می توان دریافت که اکشن لانچر جدید حالا در مصرف حافظه بهینه تر از قبل عمل کرده و ضمن استفاده کمتر از باتری، عملکرد بهتری در اسکرول کردن میان صفحات به نمایش می گذارد.

و در نهایت برطرف شدن باگ ها و مشکلات فنی نسخه های قبلی هم از دیگر خصوصیات این نسخه از اکشن لانچر ذکر شده است. برای به روز رسانی لانچر می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی