ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین تصاویر و اطلاعات از نسل آینده هیوندای سانتافه اسپرت

عکاسان جاسوس این هفته در پیست معروف نوربرگ رینگ تصاویری از تست یک خودروی شاسی بلند ثبت کرده اند که علامت سوال های زیادی را به دنبال داشته است. این خودرو که گفته می شود ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۶

عکاسان جاسوس این هفته در پیست معروف نوربرگ رینگ تصاویری از تست یک خودروی شاسی بلند ثبت کرده اند که علامت سوال های زیادی را به دنبال داشته است.

این خودرو که گفته می شود احتمالا نسل بعدی هیوندای سانتافه است، به صندلی های اسپورت ریکارو مجهز بوده و در کل طراحی عجیبی دارد؛ البته با فرض درست بودن حدس و گمان مطرح شده، حضور سانتافه در این پیست بزرگ ترین سوالی است که به ذهن خطور می کند، زیرا معمولا اتومبیل هایی که خصوصیاتی اسپورت دارند، برای پشت سر گذاشتن تست های هندلینگ راهی نوربرگ رینگ می شوند.

مسلما هیوندای قبل از معرفی نسل چهارم سانتافه در نزدیکی های سال 2020، تست های زیادی را جهت آماده سازی آن انجام خواهد داد. این کمپانی کره ای قول داده نسخه ای طویل تر از این اتومبیل پرطرفدار را به بازار عرضه کند، شاسی بلند موجود در تصاویر نیز به نظر می رسد که طول زیادی داشته و با این گفته کره ای ها همخوانی دارد.

اگر چه ظاهر شاسی بلند مورد بحث تا حد زیادی پوشانده شده، اما نگاهی دقیق تر به نمای جلو نشان می دهد که چراغ های اصلی از ساختاری چند تکه برخوردار هستند.

این سبک طراحی ما را به یاد کراس اوور کونا که چند روز پیش معرفی شد، می اندازد و دور از انتظار نیست که هیوندای نسل بعدی شاسی بلندهای خود را با چنین سبکی تولید کند. جلوپنجره شش ضلعی بزرگ از دیگر شباهت های کونا و این شاسی بلند است.

در این بین یک احتمال دیگر وجود دارد و آن اینکه شاید هیوندای به دنباله ارائه مدل جدیدی از سانتافه اسپرت (مدل حاضر در ایران) با توانایی های فنی و هندلینگ بهتر باشد.

سانتافه اسپرت کنونی گر چه به عنوان یک کراس اوور خانوادگی گزینه مناسبی محسوب می شود، اما پسوند اسپرت هیچ تناسبی با عملکرد آن ندارد.

هر چند احتمال ارایه نسل جدید از سانتافه اسپرت ضعیف ارزیابی می شود، اما در صنعت خودرو اتفاقات عجیب کم نبوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی