ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خط و نشان کارلوس گوسن برای فولکس و تویوتا؛ رنو نیسان بزرگترین خودروساز دنیا می شود

بر اساس نتایج واصله از بررسی های آماری موسسه ی تحقیقات داد وستد JATO Dynamics ، فولکس واگن موفق شده است تا در چهارماهه اول امسال، فروش خود را به رقم 3.32 میلیون دستگاه برساند و ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

بر اساس نتایج واصله از بررسی های آماری موسسه ی تحقیقات داد وستد JATO Dynamics ، فولکس واگن موفق شده است تا در چهارماهه اول امسال، فروش خود را به رقم 3.32 میلیون دستگاه برساند و جایگاه نخست پرفروشترین برند جهان را از آن خود کند.

بر اساس این بررسی شرکت خودروسازی تویوتا با فروش 3.06 میلیون خودرو در جایگاه دوم قرار گرفته است و در نهایت برند فرانسوی-ژاپنی رنو نیسان در مجموع با میزان فروش 3.02 میلیون، نشان برنز را در این رقابت کسب نموده است.
علیرغم نرمال بودن این آمار از جهت سهم هر سه کمپانی از بازار،آقای کارلوس گوسن به عنوان رییس شرکت رنو نیسان معتقد است تا پیش از پایان امسال بالاترین جایگاه را کمپانی ژاپنی-فرانسوی تصاحب خواهد نمود.

او که در گردهمایی سالانه سهامداران شرکت خود سخن میگفت، اعلام کرد: از ابتدای ژانویه ما در میان سه خودروساز برتر از نظر حجم فروش قرار گرفته ایم و انتظار داریم تا میانه امسال به جایگاه نخست برسیم، اگرچه که این مهم، بعنوان هدف برای ما مطرح نبوده است.
برخی از متخصصان نظیر آقای Felipe Munoz ، تحلیلگر بین المللی خودرو، شاغل در مؤسسه jato معتقدند که اتحاد رنو نیسان میتواند بیشترین نرخ رشد فروش محصولات را نسبت به دو کمپانی دیگر تجربه کند، اما این امر ممکن است که برای رسیدن به جایگاه نخست پرفروشترین برند خودروساز دنیا کافی نباشد.


آقای Felipe Munoz در گفتگو با automotive news اعلام کرد: «آنها به خوبی برندهایشان را مدیریت می کنند،هرجا رنو ضعیف باشد نیسان قدرتمند ظاهر میشود و بالعکس.

از ابتدای ماه ژانویه سال جاری میلادی تا آوریل امسال، شرکت رنو نیسان که اکنون مالک کمپانی میتسوبیشی نیز به شمار میرود، در میزان تحویل محصولات تولیدی خود به مشتریان، رشد هشت درصدی را تجربه کرده است که در مقابل رشد شش درصدی تویوتا و منفی یک درصدی شرکت فولکس واگن، رتبه اول را از این نظر در اختیار دارد.
اینفینیتی با 24 درصد رشد نسبت به پارسال بیشترین افزایش را در میان زیر مجموعه های رنو نیسان به خود اختصاص داده است، نو، لادا، نیسان و داچیا به ترتیب با ده ، هشت و هفت درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

همچنین برند میتسوبیشی نیز امسال با رشد فروش پنج درصدی مواجه بوده است. سگمنت suv نقش کلیدی را در این موفقیت بازی میی کند؛ رنو نیسان بیشترین سهم بازار در این بخش را با 12 درصد از آن خود کرده است، به ویژه اینکه پرفروشترین خودروی SUV در سطح جهانی، یعنی نیسان ایکس تریل فیس لیفت، به علاوه مدلهای پرفروشی مانند داچیا داستر و رنو کویید، به این مجموعه تعلق دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • seena
    seena | ۴ تیر ۱۳۹۶

    امثال کویید رو به بی چاره هایی مثه ما میفروشن اولم میشن :|

  • high end
    high end | ۳ تیر ۱۳۹۶

    خوب الانم سوم هست که خیلی واقعا خوبه آدم تیترو میبینه فک می کنه نشدنی ولی بعد از خوندن متن ......

  • 2000
    2000 | ۳ تیر ۱۳۹۶

    تو خواب

  • hamid
    hamid | ۳ تیر ۱۳۹۶

    رنو - نیسان میتونه بیاد تو فولکس واگن رنگی در بیاد

مطالب پیشنهادی