ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8

چشم ها یک بار دیگر به برند «نوت» دوخته شده تا مشخص شود سامسونگ در ماه های پیش رو، چگونه اعتبار آن را بازسازی می کند. اینک وب سایت «Venture Beat» در نوشته ای اختصاصی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ تیر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

چشم ها یک بار دیگر به برند «نوت» دوخته شده تا مشخص شود سامسونگ در ماه های پیش رو، چگونه اعتبار آن را بازسازی می کند. اینک وب سایت «Venture Beat» در نوشته ای اختصاصی خبر می دهد که شرکت کره ای، در نیمه دوم سپتامبر از نسل بعدی فبلت خود رونمایی خواهد کرد.

اما این تمام داستان نیست. منبع مذکور خبر می دهد که گلکسی نوت 8، گران ترین موبایلی است که سامسونگ تا کنونبه شکل انبوه تولید کرده. از قرار معلوم قیمت پایه نوت 8 از ۹۹۹ یورو در اروپا آغاز می شود در حالی که احتمالاً قیمت دلاری کمتر بوده و از ۹۰۰ دلار شروع می شود.

قیمت مدل پایه نوت ۸ احتمالاً از ۹۰۰ دلار آغاز می شود

«Venture Beat» در مورد مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 8 می نویسد که باید انتظار موبایلی با نمایشگر بزرگ و ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ را کشید. این در حالیست که نوت ۸ به واسطه برخی ویژگی های اختصاصی اش، تمایزهایی با گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی خواهد داشت. مشخصاً یکی از بارزترینِ این ویژگی ها، قلم هوشمند S Pen به همراه نرم افزار اختصاصی همین بخش است.

اینطور که پیداست گلکسی نوت ۸ مجهز به دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی می شود، سامسونگ با قرار دادن ۶ گیگابایت رم آن را برای کاربران حرفه ای آماده می کند و بر اساس مناطق مختلف، با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵ عرضه می شود.

نوت ۸ در نیمه دوم سپتامبر می آید؛ این به معنای معرفی پس از رونمایی از آیفون است

در این بین هنوز معلوم نیست که سامسونگ می تواند سنسور اثر انگشت را با نمایشکر ترکیب کند یا خیر، ولی احتمالاً باید منتظر قرار گیری این حسگر در بخش پشتی موبایل بود و سال آینده، از سامسونگ انتظار تکنولوژی ترکیب این بخش ها را داشت. از سوی دیگر باتری هم آنقدرها حجیم نیست و ظرفیتی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از نوت ۷، حدود ۲۰۰ میلی آمپر ساعت کمتر است. احتمالاً برای شما هم مشهود است که چرا سامسونگ با احتیاط در این حوزه گام بر می دارد.

در نهایت منبع یاد شده خبر می دهد که گلکسی نوت 8 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی از راه می رسد اما بعید نیست اندکی بعد از معرفی، رنگ های جدیدی به این مجموعه اضافه شوند. همانگونه که می بینید، به فصلی نزدیک می شویم که تمام مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 8 در حال فاش شدن هستند و از حالا به بعد، باید منتظر تصاویری زنده و واقعی از این موبایل بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • high end
    high end | ۳ تیر ۱۳۹۶

    یک سوال مگه یورو از دلار گرون تر نیست پس چرا 999یورو رو یه جا دیگه میدن ۹۰۰دلار دیگه انقد اختلاف!!!!!!
    بعدم این که s8+ باتریش ازین بیشتره فک کنما که خوب خیلی بده.
    قیمت پایشم باید ۶۵۰باشه نه ۹۰۰ دلار !!!!!!!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی