ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پتنت هدست سامسونگ
تکنولوژی

هدست های سامسونگ در آینده شما را از روی شکل جمجمه تان خواهند شناخت

اخیراً پتنتی متعلق به کمپانی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد چگونه هدست های واقعیت مجازی می توانند از روی شکل جمجمه هویت کاربر خود را شناسایی کنند. [digipullqoute place="left"]با این تکنولوژی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ تیر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

اخیراً پتنتی متعلق به کمپانی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد چگونه هدست های واقعیت مجازی می توانند از روی شکل جمجمه هویت کاربر خود را شناسایی کنند.

با این تکنولوژی هدست ها می توانند قفل موبایل شما را بگشایند

بر اساس تصاویر و توضیحات منتشر شده، هدست های «Gear VR» می توانند به مجموعه ای از سنسورهای تشخیص دهنده فشار مجهز شوند تا با اندازه گیری فشار وارده به قسمت های مختلف بندهای نگه دارنده و پد اطراف چشم ، شکل کلی جمجمه کاربر را تشخیص و به هویت او پی ببرند.

در حال حاضر هیچ راهی برای باز کردن قفل موبایل ها از طریق هدست وجود ندارد، بنابراین می بایست موبایل خود را از درون دستگاه خارج کنید، قفل آن را بگشایید و دوباره درون هدست جای دهید. اما در صورت استفاده از تکنولوژی مورد اشاره می توان باز کردن فقل دستگاه را به خود هدست سپرد.

به مانند همیشه، هیچ تضمینی برای ورود تکنولوژی معرفی شده در این پتنت به دنیای تجاری وجود ندارد، اما با توجه به کاربردهای زیادی که می توان برای آن متصور بود، می شود امید بیشتری برای تجاری سازی آن داشت، به خصوص که از روی تصاویر به نظر می رسد برای تعبیه سنسورهای مورد اشاره نیاز به تغییر چندانی در طراحی هدست ها نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی