ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربردهای جدید ویژگی «Edge Sense» در HTC U11 [تماشا کنید]

همانطور که می دانید HTC U11 یک ویژگی جالب به نام «Edge Sense» دارد: می توانید بدنه آن را فشار بدهید تا قابلیت های نرم افزاری آن عمل کنند؛ قابلیت هایی که البته در حال ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

همانطور که می دانید HTC U11 یک ویژگی جالب به نام «Edge Sense» دارد: می توانید بدنه آن را فشار بدهید تا قابلیت های نرم افزاری آن عمل کنند؛ قابلیت هایی که البته در حال نگارش این مطلب، تا حدی محدود به نظر می رسند اما بر اساس ویدیویی که به تازگی از سوی برند تایوانی منتشر شده، قرار است ویژگی های جذاب تری به آن افزوده شود.

در این ویدیو، توضیح داده می شود که چگونه فشار دادن بدنه موبایل، باعث ثبت اقدامات جدیدی می شود. برای مثال تصور کنید که درون اپلیکیشن گوگل مپس هستید و می خواهید نقطه ای که خودتان در آن حضور دارید را بررسی کنید. در این حالت با هر بار فشار دادن بدنه دستگاه، یه گام به خودتان روی نقشه نزدیک تر می شوید.

مشخص نیست قابلیت های جالب U11 چه زمان به دست کاربران آن می رسند

اینطور که پیداست HTC تمام تلاشش را کرده تا بتواند ویژگی های جدیدی به U11 اضافه کند. می توانید با فشردن بدنه، پاسخ تماس ها را بدهید و یا تماس را قطع کنید. همینطور در صبح و هنگامی که آلارم به صدا در می آید، به جای نگاه کردن به نمایشگر و زدن کلید خاتمه آلارم، می توانید صرفاً بدنه موبایل را فشار داده و به خواب خود ادامه دهید.

البته هنوز مشخص نیست که این به روز رسانی و قابلیت های جدیدی که در ویدیو مشاهده کردید، چه زمان به دست کاربران U11 خواهند رسید. با توجه به اینکه HTC همچنان در حال توسعه آنهاست، گویا خریداران فعلی U11 باید چند ماه دیگر برای دست یافتن به آنها صبر کنند؛ صبری که البته به نظر می رسد ارزشش را داشته باشد.

HTC
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • trafficivil
    trafficivil | ۳ تیر ۱۳۹۶

    واقعا قابلیت جذابیه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی