ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تب ویدیویی جدیدی به صورت آزمایشی به فیسبوک اضافه شد

روز گذشته فیسبوک تب ویدیویی جدیدی را به صورت آزمایشی به اپلیکیشن اندرویدی خود اضافه کرد که قرار است براساس ارائه پیشنهادات کار کند. این قابلیت جدید هم اکنون صرفا در اختیار کاربران هندی قرار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

روز گذشته فیسبوک تب ویدیویی جدیدی را به صورت آزمایشی به اپلیکیشن اندرویدی خود اضافه کرد که قرار است براساس ارائه پیشنهادات کار کند.

این قابلیت جدید هم اکنون صرفا در اختیار کاربران هندی قرار دارد و مشخص نیست که چه زمانی دیگران می توانند از آن بهره مند شوند. از طرف دیگر، هنوز نمی دانیم که آیا این تغییر از طریق یک آپدیت سمت کلاینت انجام شده یا به روز رسانی سمت سرور، هرچند که هم اکنون اغلب کاربران هندی باید بتوانند به این گزینه جدید در کشورشان دسترسی داشته باشند.

خود تب اما تنوعی بی پایان از محتوای ویدیویی را در خود دارد و پیشنهادات متنوعی را در رابطه با کلیپ هایی که کاربر ممکن است علاقمند به دیدنشان باشد، ارائه می کند. برای دسترسی به این بخش نیز کاربران صرفا باید روی آیکون ویدیویی که درست میان گزینه Friends و Notifications (در بخش بالایی اپلیکیشن) نمایش داده می شود، اشاره کنند.

محتوای این تب ترکیبی از ویدیوهای پست شده در فیسبوک، وال دوستان و صفحاتی را شامل می شود که کاربر دنبال می کند

در مورد ویدیوهای پیشنهادی در این تب هم باید بگوییم که ترکیبی از موارد پست شده توسط کاربران این شبکه اجتماعی و صفحاتی را شامل می شود که کاربر دنبال می نماید و علاوه بر این، ویدیوهایی که توسط دوستان فرد پیشتر منتشر شده باشند نیز در این ترکیب حضور خواهند داشت.

نکته جالب اما این است که می توانید نتایج به نمایش در آمده را با استفاده از آیکون های دایره ای شکلی که درست در زیر نوار ناوبری اپلیکیشن قرار دارند براساس ژانر دلخواهتان فیلتر نمایید.

دکمه ها نیز نقش نوعی شورتکات یا میانبر را برای ویدیوهای فیسبوک ایفا می کنند که گروه هایی نظیر ورزش، حیوانات، و سرگرمی عمومی را شامل می شوند؛ همانطور که تایید می کنید، نمی توان این فیلتر را با قابلیت های بی نظیر گوگل برای غربال کردن نتایج جستجو برابر دانست.

در هر صورت، اینکه فیسبوک تصمیمی برای فراگیر کردن این قابلیت دارد یا خیر مساله ایست که هنوز نمی دانیم اما روشن است که به زودی جزئیات بیشتری در این باره به دست می آید.

این تغییر را می توان جدیدترین تلاش شرکت مورد بحث برای بهبود پیشنهادات ویدیویی اش و البته تبدیل شدن به پلتفرمی قلمداد نمود که رقبایی نظیر یوتوب را پیش روی خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی