ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً از چیپستی 7 نانومتری در گلکسی نوت 9 استفاده می کند

گزارشی جدید از سوی چینی ها به نقل از منابع داخلی سامسونگ، حکایت از آن دارد که شرکت کره ای می خواهد در گلکسی اس 9 و نوت 9 از چیپست بسیار قدرتمند و بهینه ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

گزارشی جدید از سوی چینی ها به نقل از منابع داخلی سامسونگ، حکایت از آن دارد که شرکت کره ای می خواهد در گلکسی اس 9 و نوت 9 از چیپست بسیار قدرتمند و بهینه ای استفاده کند.

سامسونگ همیشه تلاش کرده تا میان سری اس و نوت، تفاوت هایی را ایجاد کند و نوت ها را برای کاربران حرفه ای تر توسعه دهد. و حالا این گزارش صحبت از همین مسئله می کند و خبر می دهد که چیپست اگزینوس ۹۸۱۰، برای گلکسی نوت ۹ که در سال ۲۰۱۸ معرفی می شود، به شکل ۷ نانومتری توسعه پیدا می کند در حالی که همین چیپست در سال یاد شده در گلکسی اس ۹ هم به کار خواهد رفت، ولی به شکل ۱۰ نانومتری.

البته، منبع خبر رسان داخلی از شرکت سامسونگ گزارش می دهد که این اطلاعات هنوز قطعی نیست و تا بهار ۲۰۱۸ (پیش از نهایی شدن همه چیز برای شروع تولید انبوه چیپ ها) ممکن است دستخوش تغییراتی شود.

باید توجه داشت که شرکت های کوالکام و TSMC سرمایه گذاری های زیادی روی فناوری ۷ نانومتری کرده اند و به سرعت در این حوزه پیش می روند. در نتیجه چندان عجیب نیست که سامسونگ تنها دو چیپست با تکنولوژی ۱۰ نانومتری تولید کند و به سرعت به سراغ ۷ نانومتری ها برای پرچمدارانش برود. به هر حال، سامسونگ را می شناسید؛ شرکتی است که همیشه می خواهد برتری سخت افزاری خود را نسبت به رقبای خود حفظ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • 2000
    2000 | ۴ تیر ۱۳۹۶

    ببخشید منظورم منتظر ۰ نانومتری ام?

  • 2000
    2000 | ۴ تیر ۱۳۹۶

    منتظر ۱ نانومتری?

  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۴ تیر ۱۳۹۶

    همچنان که دنیا و بخصوص چشم بادامی‌ها در حال بهبود زندگی الکترونیک خود هستند و هر روز خبرهای جدیدی از آنها میخوانیم
    اما اینجا سال‌هاست که مردم چشم انتظار زندگی بدون جنگ هستند. جنگ ایران و عراق، جنگ روانی بعد از جنگ ایران و عراق، تحریم، داغون شدن معیشت مردم، آیا تحریم‌ها بداشته میشود؟ و جدیدا هم آیا بانک‌ها ورشکسته میشود و آیا جنگی بین ایران و عربستان شکل میگیرد؟و...

    کلا از دنیای علم و زیبایی و هنر و عشق و زندگی، هر روز داریم دورتر میشویم و به عمق استرس و روانی شدن و نابودی هر روز داریم نزدیکتر میشویم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی