ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان به دنبال سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در آمریکا

Terry Gou مدیرعامل فاکسکان اعلام کرده که این شرکت در نظر دارد 10 میلیارد دلار در ایالت های مرکزی آمریکا سرمایه گذاری کند. وی که در نشست سالانه سهامداران این شرکت در جمع خبرنگاران سخن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

Terry Gou مدیرعامل فاکسکان اعلام کرده که این شرکت در نظر دارد 10 میلیارد دلار در ایالت های مرکزی آمریکا سرمایه گذاری کند.

وی که در نشست سالانه سهامداران این شرکت در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اعلام کرد که فاکسکان در تلاش است تا صنعت تولید در آمریکا را زنده کند و در همین راستا بار دیگر علاقمندی اش در این باره را مطرح نمود.

همانطور که در خبرها خواندید، پیشتر خبر رسیده بود که این شرکت قصد دارد کارخانه جدیدی را در ویسکانسین آمریکا راه اندازی کند، اما این کارخانه ظاهرا یکی از تاسیساتی است که فاکسکان تلاش دارد در خاک آمریکا احداث کند.

Terry Gou در صحبت های خود خاطرنشان کرد که این شرکت در نظر دارد سرمایه گذاری هایی را در 5 ایالت مرکزی آمریکا انجام دهد اما بعدا، یکی دیگر از مدیران این شرکت به عدد هفت در صحبت های خود اشاره نمود که این می تواند نشان دهنده بزرگ تر بودن مقیاس سرمایه گذاری در خاک آمریکا باشد.

گفته می شود این غول تایوانی در نظر دارد دست کم یک کارخانه را برای تولید پنل های تخت در آمریکا راه اندازی کند اما هنوز مشخص نیست که آیا این پنل ها قرار است در محصولات موبایل مورد استفاده قرار بگیرند یا تلویزیون یا مانیتور و هرچیز دیگری.

بسیاری از ناظران صنعت اما بر این باور هستند که Terry Gou این حرف ها را صرفا برای خوشایند دونالد ترامپ بر زبان آورده چراکه از جمله اهداف اصلی رئیس جمهور تازه آمریکا، بازگرداندن فرایندهای تولیدی به خاک آمریکاست.

سافت بنک، تویوتا و سامسونگ از دیگر شرکت های بزرگی هستند که گفته می شود به دنبال سرمایه گذاری های گسترده در خاک این کشور هستند؛ البته باید اشاره کنیم که سامسونگ سال هاست چنین تصمیمی را در سر دارد اما به خاطر سیاست های اقتصادی ترامپ فعلا دست به اقدام مشخصی نزده است.

Gou تاکنون با سه تن از فرمانداران آمریکایی در این باره صحت کرده است

اما فاکسکان جدای از راه اندازی یک خط تولید تازه در خاک آمریکا قصد دارد از راهکارهای اتوماتیک در خاک این کشور بهره بگیرد و همزمان شبکه تامین قدرتمندتری را در آمریکا ایجاد کند. Gou در ادامه فاش ساخت که در راستای تحقق این برنامه ها با سه تن از فرمانداران آمریکایی ملاقات کرده و در رابطه با گام های بعدی این پروژه با آنها صحبت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 2000
    2000 | ۴ تیر ۱۳۹۶

    نمیتونه با امریکایی ها مثله چینی ها رفتار کنه

    • آریا
      آریا | ۵ تیر ۱۳۹۶

      بیشتر مکزیکی ها و هندیها اونجا کار میکنن. امریکایی ها از این کارها انجام نمیدن

مطالب پیشنهادی