ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه با نصب چند اپ ساده، از ژست های حرکتی اندروید نهایت بهره را ببریم؟

مسلما استفاده از ژ‌ست های حرکتی هم جذاب هستند و هم کاربردی. اما مشکل آنجاست که تلفن های هوشمند امروزی قادر به شناسایی تعداد محدودی ژست حرکتی هستند. با این حال توسعه دهندگان اپلیکیشن ها، ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۴ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

مسلما استفاده از ژ‌ست های حرکتی هم جذاب هستند و هم کاربردی. اما مشکل آنجاست که تلفن های هوشمند امروزی قادر به شناسایی تعداد محدودی ژست حرکتی هستند. با این حال توسعه دهندگان اپلیکیشن ها، هیچ نیازی را بی پاسخ نمی گذارند و برای این موضوع هم راه حل های خاص خودشان را ارائه داده اند.

در سرویس های دانلود اپ اندرویدی، اپلیکیشن های مختلف و جالبی وجود دارند که می توان به واسطه آن ها، از ژست های حرکتی بیشتری روی موبایل ها بهره مند شد.  به همین منظور به سراغ همین اپ ها رفته ایم و در ادامه این مقاله می خواهیم به معرفی پنج نمونه از آن ها بپردازیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

۱) All In One Gestures

All In One Gestures اپلیکیشن جالب و بسیار کاربردی است و می توان با استفاده از آن، به تعداد زیادی ژست حرکتی دست پیدا کرد. یکی از بیشمار ژست حرکتی که می توان با All In One Gestures به موبایل اضافه کرد، گرفتن اسکرین شات از نمایشگر است.

خیلی راحت می توانید با دو دکمه کلاسیک اندرویدی خداحافظی کنید و تنها با استفاده از یک ژست حرکتی ساده از صفحه تلفن هوشمند خود عکس بگیرید. کافیست All In One Gestures را نصب کنید و پس از اجرای آن، وارد تب Swipe شوید.

از آنجا ژست حرکتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس در صفحه خاکستری رنگ ظاهر شده، گزینه Screenshot را بفشارید. با انجام این روند، کار تمام است و تنها با کشیدن دست خود روی صفحه، می توانید از نمایشگر موبایل تان عکس بگیرید.

All in one Gestures

All in one Gestures

سازنده: YS Liang قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.5 مگابایت زبان:

۲) Quickify – Gesture Shortcut

Quickify زمانی به دردتان می خود که بخواهید چند کار ساده را با هم انجام دهید. به عنوان مثال می توان با استفاده از Quickify، میان گالری و پیام رسان تلگرام خیلی سریع تر از حالت عادی جا به جا شد و به کارها سرعت بخشید.

کافیست وارد اپلیکیشن شوید و برای شروع، نشان (+) بالای صفحه را بفشارید و گزینه اپلیکیشن را انتخاب کنید. سپس از میان اپلیکیشن های موجود در لیست آن را که می خواهید انتخاب نمایید.

حال نوبت به انتخاب ژست حرکتی برای دسترسی سریع به اپ مورد نظر می رسد. خوشبختانه توسعه دهندگان Quickify برای این بخش سنگ تمام گذاشته اند و بیشمار ژست حرکتی گوناگون را در اپ خود جای داده اند.

با انتخاب ژست حرکتی کار تمام است و دیگر می توانید با یک حرکت ساده، خیلی سریع به اپلیکیشن مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

Quickify - Gesture Shortcuts

Quickify - Gesture Shortcuts

سازنده: Hidtechs Pvt Ltd قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2 مگابایت زبان:

۳) Nova Launcher

Nova Launcher نه تنها تعداد زیادی ژست حرکتی جالب در اختیارتان قرار می دهد، بلکه نظرتان را نسبت به استفاده از لانچرها، به طور کلی تغییر می دهد. نووا لانچر هم زیباست و هم کاربردی.

خصوصا تعبیه ژست های حرکتی در بخش تنظیمات، کارایی این لانچر را به شدت افزایش داده است. برای دسترسی به این ژست های حرکتی لازم است سری به تنظیمات این لانچر و بخش  Gestures & inputs بزنید.

سپس از طریق این منو وارد بخش Gestures شوید و از میان تعداد قابل توجهی ژست حرکتی، آن هایی را که دوست دارید انتخاب کنید. خوشبختانه لیست ژست های حرکتی نووا لانچر از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و می توانید با استفاده از هر یک، تجربه استفاده از تلفن های هوشمند را به شکل قابل توجهی جذاب تر کنید.

Nova Launcher

Nova Launcher

سازنده: TeslaCoil Software قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8 مگابایت زبان:

۴) Dolphin Web Browser

از اپ های مختلفی برای اضافه کردن ژست های حرکتی گفتیم و حالا نوبت به یک مرورگر جذاب رسیده است. مرورگر دلفین یکی از جذاب ترین مرورگرهای حال حاضر است که یکی از ویژگی های جالبش، استفاده از ژست های حرکتی است که می توان به وسیله آن ها تنوعی خاصی به وبگردی های روزمره بخشید.

برای استفاده از این ژست های حرکتی ابتدا باید نشان دلفین خاکستری رنگ را بفشارید. سپس نماد چرخ دنده را لمس کنید و با ورود به بخش تنظیمات، گزینه Gesture and Sonar را انتخاب نمایید.

حال نوبت به اضافه کردن چند ژست حرکتی می رسد. به عنوان مثال حالا می توانید با وارد کردن آدرس یک سایت به خصوص، ژست خاصی را به آن اختصاص دهید. با انجام این کار، خیلی ساده می توانید با یک حرکت ساده به وبسایت مورد نظر خود وارد شوید.

Dolphin - Best Web Browser

Dolphin - Best Web Browser

سازنده: Dolphin Browser قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21.3 مگابایت زبان:

۵) Gravity Gestures

در میان تمامی اپ های گفته شده، Gravity Gestures کمی متفاوت تر است. با استفاده از این اپ دیگر نیازی به کشیدن دست تان روی صفحه ندارید و تنها می توانید با تکان دادن موبایل تان به ویژگی های جالبی دست پیدا کنید.

برای شروع کار با Gravity Gestures و اضافه کردن چند ژست حرکتی به موبایل، باید کلید قرمز رنگ موجود در رابط کاربری اپ را بفشارید. سپس ژست حرکتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برای آن فعالیت خاصی را در نظر بگیرید.

با انجام این روند می توانید با تکان دادن تلفن هوشمند خود در چهار جهت اصلی به ویژگی هایی مانند روشن کردن چراغ قوه، فعال نمودن دستیار صوتی، ورود به وبسایتی خاص و حتی تماس گرفتن دسترسی پیدا کنید.

Gravity Gestures

Gravity Gestures

سازنده: TinoooApp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.52 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی