ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار فروش جهانی پوشیدنی های هوشمند در سه ماهه نخست سال منتشر شد؛ اپل واچ در صدر

ساعاتی پیش آمار فروش جهانی پوشیدنی های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2017 منتشر شده که مطابق آن اپل واچ با در اختیار داشتن %53 از فروش کلی، بالاتر از سایر رقبایش قرار دارد. اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

ساعاتی پیش آمار فروش جهانی پوشیدنی های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2017 منتشر شده که مطابق آن اپل واچ با در اختیار داشتن %53 از فروش کلی، بالاتر از سایر رقبایش قرار دارد. اما در رتبه بعدی سامسونگ را داریم که با اختلافی زیاد نسبت به اپل توانسته که %12.8 از فروش کل ساعت های هوشمند در سه ماهه اول امسال را از آن خود کند.

بی تردید باید گفت که عرضه نسل سوم ساعت هوشمند کمپانی یعنی Gear S3 در رسیدنش به جایگاه کنونی تأثیر فراوانی داشته است. Gear S3 به لطف خصوصیاتی همچون عمر باتری بالا، پشتیبانی از Samsung Pay و قابلیت جی پی اس اختصاصی در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد و در حال حاضر در دو مدل Frontier با اتصال LTE و مدل کلاسیک بدون پشتیبانی از ارتباط سلولی در بازار قابل تهیه است.

در رتبه سوم پرفروش ترین ساعت های هوشمند سه ماهه نخست سال نیز فیت بیت، سازنده دست بندهای سلامتی قرار گرفته و موفق شده تا %12.2 از کل فروش پوشیدنی های هوشمند در سراسر دنیا را از آن خود کند.

اپل واچ با در اختیار داشتن %53 از فروش کلی، بالاتر از سایر رقبایش قرار دارد.

اما در خصوص آمار تعداد دستگاه های روانه شده به بازار طی سه ماه گذشته، باز هم اپل با در اختیار داشتن %16 از سهام کل در صدر جدول قرار دارد. ولی جایگاه بعدی این بار از آن سامسونگ نیست و شیائومی (سازنده می بند 2) با در اختیار داشتن %15.5 از سهام کل در رتبه دوم قرار گرفته. فیت بیت نیز درست مثل آمار فروش کلی، در آمار تعداد دستگاه های روانه شده به بازار هم با داشتن %12.3 سهم در مقام سوم قرار دارد.

مسلما بازار پوشیدنی های هوشمند هنوز بازار نوپایی است و در حال حاضر نمی توان با قطعیت برندگان و بازندگان این بخش را مشخص کرد. اما حداقل تا همین لحظه و با توجه به آمار و ارقام می توان گفت که اپل خیلی زودتر از رقبایش توانسته که به این حوزه مسلط شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۵ تیر ۱۳۹۶

    من که gear 3 classic دارم واقعا عالی و پرامکاناته !!

    • آریا
      آریا | ۵ تیر ۱۳۹۶

      تایزن آینده ای نداره

    • alimohammadi15
      alimohammadi15 | ۵ تیر ۱۳۹۶

      تقریبا همگی شبیه همن. ولی یه چیزی منو توی Gear S3 و نسخه کلاسیکش جذب کرد اونم اون شیک بودنش بود. با اون بند چرمی و اون ظاهر گرد و اینا خیلی رسمیه و به درد مجالس رسمی میخوره.
      نسخه فرانتیر گیر اس3 یه مقدار اسپورته و باز اپل واچ از اونم اسپورت تر و طبیعتا جوان پسند تره.ولی توی این ساعت هوشمند بیشتر سلیقه نقش مهم داره که چه طرحی رو دوست داشته باشی...

  • soheil
    soheil | ۵ تیر ۱۳۹۶

    من مای بند2 دارم و خیلی هم باهاش حال میکنم .

    • Sam Paeez
      Sam Paeez | ۵ تیر ۱۳۹۶

      همین که باهاش حال میکنی‌و راضی‌ای عالیه ??
      والا یه سریا میخرن که فقط عقب نیفتن، راضیم نیستن ?

مطالب پیشنهادی