ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس تمام کسب و کارها قادر به نمایش محتویاتی در نتایج جستجوگر گوگل هستند

سال گذشته میلادی، گوگل برنامه ای به نام «Posts on Google» راه اندازی کرد که به کمپانی های بزرگ و سلبریتی ها اجازه می دهد محتویات خاصی را به صورت گزینش شده در نتایج جستجوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

سال گذشته میلادی، گوگل برنامه ای به نام «Posts on Google» راه اندازی کرد که به کمپانی های بزرگ و سلبریتی ها اجازه می دهد محتویات خاصی را به صورت گزینش شده در نتایج جستجوی کاربران به نمایش در آورند.

حالا گوگل امروز اعلام کرده که این قابلیت در اختیار کسب و کارهای های محلی نیز قرار می گیرد و صاحبان مجموعه های کوچک هم می توانند محتویاتی مانند رویدادهای روزانه، محصولات و سایر مسائل مشابه را به صورت مستقیم در نتایج جستجوی کاربران به نمایش درآورند.

این پست ها، در صفحه نتایج جستجو و زیر کارت کسب و کارها که اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن، وب آدرس و ساعت های کاری را شامل می شود به نمایش در می آیند. این قابلیت از امروز و از طریق صفحه Business وب سایت گوگل در دسترس صاحبان کار و تجارت محلی قرار می گیرد.

مسلماً دسترسی پذیری به قابلیت Posts گوگل برای تمام کسب و کارها، فارغ از ابعاد کاری شان، مسلماً سبب می شود تا کاربران با سهولت بیشتری قادر به دریافت اطلاعات مورد نیاز خود باشند؛ دقیقاً به همین خاطر هم هست که گوگل این قابلیت را به صورت مستقیم با صفحه نتایج جستجوگر خود ادغام کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی