ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه موبایل Moto X4 تأخیر خورد؛ Moto Z2 احتمالا همین ماه وارد بازار شود

دیروز یکی از افراد آگاه صنعت تولید اسمارت فون ها اعلام کرد که عرضه موبایل موتو X4 تأخیر خورده و بر خلاف آنچه قبلا مقرر شده بود، هفته آینده وارد بازار نخواهد شد. البته به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

دیروز یکی از افراد آگاه صنعت تولید اسمارت فون ها اعلام کرد که عرضه موبایل موتو X4 تأخیر خورده و بر خلاف آنچه قبلا مقرر شده بود، هفته آینده وارد بازار نخواهد شد. البته به نظر می رسد که موتو Z2، دیگر اسمارت فون موتورولا موبیلیتی (که هم اکنون تحت تملک لنوو قرار دارد) طبق همان موعد مقرر قبلی یعنی جمعه، 30 ژوئن به دست مشتریان خواهد رسید.

این منبع آگاه کوالکام را مقصر تأخیر در عرضه موتو X4 دانسته است. ظاهرا کمپانی ساکن سن دیگوی کالیفرنیا نتوانسته که تقاضای زیاد بازار برای تولید چیپست های اسنپدراگون 660 را پاسخگو باشد. اسنپدراگون 660 آخرین SoC میان رده این کمپانی به حساب می آید و قرار است که به جز موتو X4 در طیف گسترده ای از گجت های اندرویدی که تا پایان سال وارد بازار می شوند به کار گرفته شود.

منبع آگاه کوالکام را مقصر تأخیر در عرضه موتو X4 دانسته است

با توجه به تأخیری که در عرضه موتو X4 صورت گرفته، هنوز مشخص نیست که آیا موتورولا موبیلیتی برای جبران و پوشش این تأخیر برنامه ای برای تغییر زمان عرضه موتو Z2 به بازار خواهد داشت یا خیر. اما فارغ از این که چه اتفاقی بیفتد، باید بدانید که 30 ژوئن شاهد انتشار رسمی موبایل موتو E4 Plus نیز در ایالات متحده خواهید بود؛ اسمارت فون جدید کمپانی برای افرادی که گزینه های اقتصادی و مقرون به صرفه را ترجیح می دهند.

در انتها لازم است یادآوری کنیم که موتو Z2 با داشتن خصوصیاتی همچون پردازنده اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم، نمایشگر 5.5 اینچی QHD، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی یکی از موبایل های پرچمدار کمپانی به حساب می آید. موتو Z2 به طور پیش فرض از اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار بوده و احتمالا تا اوایل سال 2018 بتواند به اندروید O ارتقاء داده شود.

در انتها بد نیست بدانید که موتورولا موبیلیتی به جز موتو X4 و Z2، چندین دیوایس جدید دیگر را هم تا پایان امسال روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی