ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت LG Innotek بردهای انعطاف پذیر برای آیفون 8 می سازد
تکنولوژی

احتمالاً ال جی Innotek مسئولیت ساخت مدارات انعطاف پذیر آیفون 9 را بر عهده خواهد داشت

هنوز حدود سه ماه تا تاریخ احتمالی معرفی آیفون 8 اپل فاصله داریم، محصولی که انتظار می رود در دهمین سالگرد تولدش چشم های بسیاری را خیره کند، اما از همین حالا شایعات در خصوص ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

هنوز حدود سه ماه تا تاریخ احتمالی معرفی آیفون 8 اپل فاصله داریم، محصولی که انتظار می رود در دهمین سالگرد تولدش چشم های بسیاری را خیره کند، اما از همین حالا شایعات در خصوص اسمارت فون ۲۰۱۸ شرکت اپل هم آغاز شده است.

شنیده شده زیرشاخه «LG Innotek» شرکت کره ای ال جی قصد دارد اقدام به تولید مدارات چاپی انعطاف پذیر برای آیفون ۹ کند. رقیب هموطن یعنی سامسونگ در حال حاضر پیشتاز این رقابت است و بردهای انعطاف پذیر این شرکت با فناوری الکترومکانیک اختصاصی اش از سال ۲۰۱۵ در حال تولید هستند.

دیگر شکی وجود ندارد که دست کم یک مدل از آیفون 8 با نمایشگر OLED انحنا دار روانه بازار می شود، بنابراین اگر شایعات در خصوص تولید موبایل سال ۲۰۱۸ اپل با نمایشگرهای جدید ۵.۲۸ و ۶.۴۶ اینچ را صحیح در نظر بگیریم، بنابراین اهمیت تصمیم جدید ال جی بیش از پیش مشخص می شود.

در هر حال شرکت کالیفرنیایی برای آن که بتواند سراغ نمایشگرهای خمیده جدید برود، نیاز دارد تا بخش عمده بردهای PCB مرسوم موجود در آیفونش را با نمونه های انعطاف پذیر جایگزین نماید. کاری که معمولاً طراحان محافظه کار این شرکت چندان علاقه ای به آن ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Samuel_09339434229
    Samuel_09339434229 | ۶ تیر ۱۳۹۶

    آیفون 9
    ?????

مطالب پیشنهادی