ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل نسخه «بتای عمومی» iOS 11 را برای کلیه کاربران منتشر کرد

اگر دوست دارید که قابلیت های جدید iOS 11 را پیش از عرضه رسمی تجربه کنید، خوشحال باشید چرا که اپل ساعاتی پیش نسخه بتای عمومی این سیستم عامل را در وبسایت خود منتشر کرده است. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

اگر دوست دارید که قابلیت های جدید iOS 11 را پیش از عرضه رسمی تجربه کنید، خوشحال باشید چرا که اپل ساعاتی پیش نسخه بتای عمومی این سیستم عامل را در وبسایت خود منتشر کرده است.

حتما به خاطر دارید که اپل اوایل ماه گذشته و در جریان کنفرانس WWDC از این نسخه سیستم عامل رونمایی کرد. نسخه بتای توسعه دهندگان iOS 11 از همان روز و بلافاصله پس از اتمام کنفرانس قابل دریافت بود، اما حالا می توانید بتای عمومی آن را نیز با مراجعه به این لینک دانلود کنید.

از قابلیت های جدید iOS 11 می توان به کشیدن و رها کردن اطلاعات در اپلیکیشن ها اشاره کرد

از جمله قابلیت های جدید iOS 11 می توان به کشیدن و رها کردن اطلاعات و فایل های چند رسانه ای در اپلیکیشن ها، گسترده شدن داک در آیپد برای در بر گرفتن اپ های بیشتر، مالتی تسکینگ حداکثر سه اپلیکیشن و دسترسی به یک فایل منیجر جدید که با آی کلاد و دیگر اپ های شخص ثالث قابل همگام سازیست اشاره نمود. البته این ها تمام تغییرات صورت گرفته در iOS 11 نیستند. با نصب این نسخه به قابلیت های تازه ای مثل امکان فیلمبرداری از محیط سیستم عامل، کنترل سنتر جدید و قابلیت های جدید سیری برای ترجمه نیز دسترسی خواهید داشت.

مثل تمام محصولات نرم افزاری در مرحله آزمایشی، نسخه بتای iOS 11 هم می تواند حاوی باگ و مشکلاتی باشد. بنابراین پیش از اقدام برای نصب آن شاید بد نباشد که از آیفون یا آیپدتان یک بک آپ کامل در آیتونز تهیه کنید. گفتنی است که نسخه نهایی iOS 11 برای عرضه در ماه سپتامبر سال جاری برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی