ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری کنفرانس «آکیلس کانکت 4» مشخص شد

کمپانی زیرمجموعه فیسبوک، یعنی آکیلس قصد دارد روزهای 11 و 12 اکتبر امسال (برابر با 19 و 20 مهرماه) یکبار دیگر به سن خوزه رفته و با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان آکیلس کانکت 4، به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

کمپانی زیرمجموعه فیسبوک، یعنی آکیلس قصد دارد روزهای 11 و 12 اکتبر امسال (برابر با 19 و 20 مهرماه) یکبار دیگر به سن خوزه رفته و با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان آکیلس کانکت 4، به صحبت درباره آینده واقعیت مجازی و برنامه هایش برای این تکنولوژی بپردازد.

رویداد آکیلس کانکت سال گذشته تمرکزی مضاعف روی محتویات تولید شده برای پلتفرم های ریفت و Gear VR داشت. گفتنی است که در این کنفرانس، فیسبوک نیز حضوری پر رنگ تر نسبت به سابق از خود نشان داد و مارک زاکربرگ، مدیرعامل این کمپانی شخصاً نطق ابتدایی کنفرانس را برعهده گرفت و از اخبار مربوط به محصولات تازه رونمایی کرد.

طی یک سال اخیر، فیسبوک در تلاش بوده تا مدیریت و برند آکیلس را زیر پرچم خود بیاورد. با حجم اخباری که در کنفرانس F8 فیسبوک منتشر شدند، بسیاری گمان بردند که احتمال دارد دیگر شاهد برگزاری رویداد آکیلس کانکت طی سال جاری میلادی نباشیم؛ اما به نظر می رسد که فیسبوک عقیده دارد گیمینگ واقعیت مجازی کماکان نیازمند کنفرانس جداگانه است.

این نخستین باری خواهد بود که کنفرانس آکیلس کانکت تحت مدیریت هوگو بارا، نایب رییس واحد واقعیت مجازی فیسبوک برگزار می شود؛ وی پس از کناره گیری ناگهانی و غافلگیرکننده برندن آیریب، مدیرعامل آکیلس از سمت خود در ماه دسامبر گذشته، مدیریت آکیلس را برعهده گرفت. ضمناً آکیلس کانکت 4، نخستین رویدادی است که پس از جدایی پالمر لاکی، موسس آکیلس برگزار می شود؛ هرچند که وی در کنفرانس سال گذشته هم حضور نیافت.

صحبت درباره گیمینگ واقعیت مجازی، یکی از اصلی ترین مسائل مورد بحث در آکیلس کانکت است. کنفرانس امسال مسلماً بسیار جالب خواهد بود چرا که آکیلس در نمایشگاه E3 2017 حضور چندان پر رنگی نداشت و بازی های واقعیت مجازی بزرگی مانند Skyrim ،Fallout 4 و Doom به خاطر مشکلات پیش آمده با زنیمکس، کمپانی مادر بتسدا، قرار نیست راه خود را به ریفت باز کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 2000
    2000 | ۶ تیر ۱۳۹۶

    اhtc vive بهتره

مطالب پیشنهادی