ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 8.1 اسکایپ با طراحی و قابلیت هایی جدید برای iOS منتشر شد

اوایل ماه ژوئن بود که نسخه جدیدی از اسکایپ برای پلتفرم اندروید منتشر شد، اما کاربران iOS تا امروز از آن بی نصیب مانده بودند. نسخه 8.1 اسکایپ برای iOS تغییرات گسترده ای را برایش به ارمغان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اوایل ماه ژوئن بود که نسخه جدیدی از اسکایپ برای پلتفرم اندروید منتشر شد، اما کاربران iOS تا امروز از آن بی نصیب مانده بودند. نسخه 8.1 اسکایپ برای iOS تغییرات گسترده ای را برایش به ارمغان آورده که از جمله آن ها می توان به اضافه شدن چند قابلیت تازه و البته طراحی جدید رابط کاربری اشاره کرد.

رابط کاربری جدید اسکایپ رنگارنگ تر از همیشه شده و حالا می توان گفت که با زبان طراحی پلتفرم iOS هماهنگی بیشتر دارد. نسخه های قبلی اسکایپ از نظر بصری وضعیت چندان مطلوبی نداشتند که خوشبختانه با نسخه 8.1 اوضاع تغییر کرده و حالا با لذت بیشتری می توان در محیط آن به کار مشغول شد.

از قابلیت های جدید اسکایپ 8.1 می توان به Message Reactions اشاره کرد. به لطف آن می توانید به پیام های مخاطبین خود با یک ری اکشن پاسخ بدهید تا احساسات تان را به شیوه ای بهتر به آن ها منتقل کرده باشید. این قابلیت مشابه همان چیزی است که فیسبوک اخیرا به معرفی آن اقدام کرده بود.

همچنین به لطف قابلیت دیگری موسوم به In-Call Reactions، حالا می توانید هنگام برقراری تماس های ویدیویی یا صوتی به طرف مکالمه تان اموجی، متن یا عکس بفرستید. ضمنا قابلیت جدید دیگری به نام Highlights (که تقریبا به استوری های اینستاگرام شباهت دارد) به شما اجازه می دهد که اتفاقات زندگی روزمره تان را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.

در نسخه جدید اسکایپ قابلیت Find نسبت به گذشته ارتقاء یافته و حالا به کاربران اجازه می دهد که به لطف جستجوگر بینگ به سرعت در مواردی مثل اخبار، نتایج ورزشی، رستوران ها، وضعیت آب و هوا و سایر چیزهای دیگر به جستجو بپردازند. بنابراین جهت جستجو نیاز به خروج از اپلیکیشن ندارید و ضمنا قادر هستید که نتایج را با مخاطبین خودتان هم به اشتراک بگذارید.

پشتیبانی از ربات ها هم یکی از مفیدترین قابلیت های این نسخه محسوب می شود. به لطف آن ها می توانید بلیت بازی تیم محبوب تان را پیدا کرده یا به رزرو هتل و بلیت هواپیما اقدام نمایید. برای دانلود آخرین نسخه اسکایپ می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی