ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران آیفون طی 10 سال اخیر، 14 میلیارد دلار صرف تعمیرات دستگاه خود کرده اند

کمپانی SquareTrade که در زمینه سرویس های گارانتی برای دستگاه های هوشمند فعالیت دارد، اخیراً به سراغ موبایل های آیفون رفته و به ارائه اطلاعاتی جالب درباره چگونگی تعامل افراد با موبایل هایشان پرداخته است. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

کمپانی SquareTrade که در زمینه سرویس های گارانتی برای دستگاه های هوشمند فعالیت دارد، اخیراً به سراغ موبایل های آیفون رفته و به ارائه اطلاعاتی جالب درباره چگونگی تعامل افراد با موبایل هایشان پرداخته است. این کمپانی در تحقیقاتی به نام «یک دهه آسیب»، نه تنها به مقایسه آیفون OG و آیفون 7 در تست سقوط و غوطه وری در آب پرداخته (که ویدیوی آن در پایین قابل مشاهده است)، بلکه اطلاعات دیگری را نیز در قالب اینفوگرافی منتشر کرده.

به عنوان مثال، آیا تا به حال می دانستید که خریداران آیفون از زمان عرضه این خانواده در سال 2007، بالغ بر 14 میلیارد دلار صرف تعمیرات دستگاه های خود کرده اند؟ یا می دانستید که احتمال آسیب زدن به موبایل تان، تا شش برابر از احتمال سرقت یا گم شدن آن بیشتر است؟

اگرچه غالب افراد از قاب ها یا محافظ های نمایشگر روی آیفون خود استفاده می کنند، اما تقریباً نیمی از آنها در مدت زمان مالکیت دستگاه، نمایشگر آن را شکسته اند. حدود 68 درصد از این افراد می گویند که شکستگی به هنگام رسیدگی به چندین کار به صورت همزمان صورت گرفته و 40 درصد می گویند که این اتفاق در خانه و در ارتفاعی که به زحمت به 1 متر می رسید به وقوع پیوسته است. در همین حال، هرچه فعال تر باشید، احتمال شکستن نمایشگر آیفون نیز بیشتر است و چتربازان در صدر این لیست قرار دارند.

نکات جالب مربوط به این گزارش می توان به آن اشاره کرد که افراد بلند قامت تر، معمولاً احتیاط بیشتری در نگهداری از دستگاه نشان می دهند. به عنوان مثال افرادی با قد 1.8 متر یا بیشتر، تا 32 درصد کمتر نسبت به افرادی با قد 1.65 متر یا کمتر آیفون خود را می شکنند. در نتایج این نظرسنجی همچنین آمده افرادی که یک بار نمایشگر دستگاه را می شکنند، به صورت میانگین یکبار دیگر نیز آن را شکسته اند؛ که هزینه تعمیرات 14 میلیارد دلاری در عرض 10 سال را توضیح می دهد!

علاوه بر این ها، 57 درصد از دارندگان آیفون که بیشتر از 4 ساعت در روز را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند، طی 12 ماه گذشته به موبایل خود آسیب زده اند؛ بنابراین شاید بهتر باشد که از این پس به هنگام عبور از خیابان و انتشار تصویری در اکانت اینستاگرام تان، دقت بیشتری به خرج دهید. در نهایت نیز گفتنی است که 44 درصد از دارندگان فعلی آیفون، به خرید آیفون 8 اپل نیز تمایل دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • moein
    moein | ۸ تیر ۱۳۹۶

    آفرین به اپل

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۷ تیر ۱۳۹۶

    میزان خرابی سامسونگ ۰درصد هست مگه اسیب فیزیکی باشه

    • Saeid BGrn
      Saeid BGrn | ۷ تیر ۱۳۹۶

      ? ? ? ? ? ? عجب صحبتی فرمودی برادر

    • Vortex ?️
      Vortex ?️ | ۷ تیر ۱۳۹۶

      خوبه دیگه ?

مطالب پیشنهادی