ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد کاربران فعال فیسبوک در ماه از مرز 2 میلیارد نفر عبور کرد

فیسبوک اعلام کرده که حالا در ماه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد. این بدان معناست که از زمان ارائه آخرین گزارش کمپانی در ماه می که از 1 میلیارد و 940 میلیون کاربر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

فیسبوک اعلام کرده که حالا در ماه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد. این بدان معناست که از زمان ارائه آخرین گزارش کمپانی در ماه می که از 1 میلیارد و 940 میلیون کاربر فعال در ماه حکایت می کرد، فیسبوک در یک بازه زمانی کوتاه موفق شده که تعداد قابل توجهی کاربر را به خود جذب کرده و به این آمار خارق العاده برسد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک رسیدن به این موفقیت را با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی به اطلاع دنیا رسانده است: "افتخار می کنیم که در این مسیر همراه شما هستیم". لازم به ذکر است که این آمار 2 میلیاردی مربوط به اپلیکیشن رسمی فیسبوک بوده است، اما دیگر محصولات این شبکه اجتماعی هم در حال حاضر وضعیت مطلوبی را از نظر جمعیت کاربری تجربه می کنند.

آمار 2 میلیاردی مربوط به اپلیکیشن رسمی فیسبوک بوده است

فیسبوک مسنجر حالا بیش از 1.2 میلیارد کاربر فعال در ماه دارد، که واتس اپ نیز در این آمار با آن برابری می کند. همچنین اینستاگرام هم اخیرا به آمار 700 میلیون کاربر فعال در ماه دست پیدا کرده که در مقایسه با اپلیکیشنی مثل توییتر (با 328 میلیون کاربر فعال) رقم فوق العاده ای است. مدیر محصولات فیسبوک، آقای گیرمو اسپیلر با انتشار بیانیه ای رسمی آمار و ارقام جالبی در مورد فیسبوک ارائه کرده است: "هر روز بیش از 175 میلیون نفر از مردم از ری اکشن Love استفاده می کنند، و به طور متوسط بیش از 800 میلیون نفر به لایک کردن چیزی در فیسبوک می پردازند."

همچنین مارک زاکربرگ با این پیام که "ما در حال ایجاد ارتباط میان دنیا هستیم، اما حالا بیایید که دنیا را به یکدیگر نزدیک کنیم" اعلام کرده که فیسبوک طی روزهای آینده برای تقدیر از کاربران خود ویدیوهای مخصوصی برایشان منتشر خواهد کرد. این ویدیوها برای هر کاربر شخصی سازی می شود و می توانید آن ها را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیسبوک به مناسبت دستیابی به این آمار فوق العاده، تا مدتی معین وقتی که پست دوستی را لایک کنید، به کسی تولدش را تبریک بگویید یا گروه جدیدی بسازید از شما با نمایش پیامی تشکر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali darya
    ali darya | ۷ تیر ۱۳۹۶

    ههه نظر خوبی بودdestiny

  • Destiny
    Destiny | ۷ تیر ۱۳۹۶

    تعجب می کنم با وجود آپارات و فیسنما چرا هر روز یوتویب و فیسبوک از مرز عبور می کنن مثکه مسئولین نظارت درستی به مرزها ندارن ?

    • MR.SRT
      MR.SRT | ۷ تیر ۱۳۹۶

      نَمَک!

مطالب پیشنهادی