ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A7 سامسونگ
تکنولوژی

وال استریت ژورنال: مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7، شانزدهم تیرماه عرضه می شود

تا به امروز بارها در شایعات شنیده ایم که سامسونگ قصد دارد مدل بازسازی شده و ریفربیش گلکسی نوت 7 را در اوایل ماه جولای به بازار عرضه کند؛ اما کمپانی کره ای به صورت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

تا به امروز بارها در شایعات شنیده ایم که سامسونگ قصد دارد مدل بازسازی شده و ریفربیش گلکسی نوت 7 را در اوایل ماه جولای به بازار عرضه کند؛ اما کمپانی کره ای به صورت رسمی هیچ صحبتی در این باره به میان نیاورده است. مدتی پیش رسانه ای کره ای نوشت که سامسونگ روز 7 جولای (16 تیرماه) از موبایل Galaxy Note 7 Fandom Edition رونمایی می کند و حالا وال استریت ژورنال به نقل از منابع مورد اطمینان خود، صحت این خبر را تایید کرده است.

با این همه، گفتنی است که تنها 400 هزار واحد از مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7 به بازار می آید و ابتدا به بازار کره جنوبی محدود خواهد بود؛ این در حالی است که پیش تر شنیده بودیم واحدهای تولیدی به مراتب از این میزان بیشتر است.

سامسونگ قبلاً به صورت واضح تایید کرده که Galaxy Note 7 FE در ایالات متحده عرضه نمی شود، اما قطعاً راه خود را به بازارهایی غیر از کره جنوبی باز خواهد کرد. وال استریت ژورنال همچنین در گزارش خود آورده که به زعم سامسونگ، ارائه مدل بازسازی شده پرچمدار ناکام سال گذشته، تاثیری بر فروش گلکسی اس 8 نخواهد گذاشت.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که Galaxy Note 7 FE چه زمانی و در کدام کشورها غیر از کره جنوبی عرضه می شود. اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، با توجه به آمادگی سامسونگ برای آغاز تولید گلکسی نوت 8، بعید است که این کمپانی واحدهای زیادی از مدل ریفربیش نوت 7 را تولید نماید. در نهایت هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت گذاری به میان نیامده، اما در گزارش های قبلی گفته شده که Galaxy Note 7 FE با قیمت 700 دلار به دست کره ای ها می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir big
    amir big | ۷ تیر ۱۳۹۶

    boooooom

    • aminhosseini
      aminhosseini | ۷ تیر ۱۳۹۶

      no booooom

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۷ تیر ۱۳۹۶

    ۷۰۰دلار مدل دستکاری شده میشه اس۸با این هزینه خرید قدیمی هم شده

مطالب پیشنهادی