ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش اقساطى دنا توسط ایران خودرو اعلام شد؛ تیر 96

بر اساس اعلام ایران خودرو، دنا با تريم مشکی و دو رنگ با قیمت تصويب شده ى ۴۲٫۶۸۰٫۹۰۰ و پیش پرداخت ۲۳ میلیون تومان و موعد تحویل ۶۰ روزه ثبت نام می ‌شود.از امكانات و ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

بر اساس اعلام ایران خودرو، دنا با تریم مشکی و دو رنگ با قیمت تصویب شده ى ۴۲٫۶۸۰٫۹۰۰ و پیش پرداخت ۲۳ میلیون تومان و موعد تحویل ۶۰ روزه ثبت نام می ‌شود.از امکانات و تجهیزات رفاهی دنا مى توان به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و هندزفری موبایل و کروز کنترل، دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، چراغ جلو هالوژنی و LED و عقب LED، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه خوان، چراغ خطر سوم، آینه های جانبی برقی، راهنمادار و تاشونده اتوماتیک آینه و چراغ آرایش روی آفتابگیر سمت شاگرد، شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، تریم تک رنگ (مشکی)، ایموبیلایزر، سیستم هشدار دهنده هوشمند مرکزی ورود غیر مجاز، شیشه های سولار (ضد اشعه مضر UV خورشید)، هشدار دهنده موانع عقب و سیستم عیب یابی هوشمند (مالتی پلکس)اشاره کرد.همچنین این خودرو داراى موتور ۴ سیلندر به حجم ١۶۴۵ سى سى با قدرت ١١۴ اسب بخار است که مى تواند ١۵۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند.در این طرح مدت بازپرداخت اقساط از ۱۲ تا ۲۴ ماهه است و با توجه به آن نرخ سود از ۲۰ تا ۲۲ درصد متغیر است. کلیه شرایط و ضوابط خرید و مدارک لازم در این روش مشابه روش های جاری فروش اعتباری ماه های گذشته است. تاریخ چک ها پس از انتخاب شرایط خرید، توسط سیستم فروش و بصورت مکانیزه تعیین و به مشتری اعلام خواهد شد.

انتخاب تعداد چک، مدت بازپرداخت، نرخ سود و … بر عهده مشتری و بر اساس محاسبات مکانیزه سیستم است. با انتخاب مدت بازپرداخت کمتر، نرخ سود نیز متناسب با آن کاهش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mh shakeri
    mh shakeri | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    اگر ايران خودرو يه موتور 130 اسب با گيربكس اتومات تيپ ترونيك روي اين ماشين ميذاش اقبال خوبي به اين ماشين ميشد

    • Mi Amir
      Mi Amir | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

      از سر قبر باباش گیر تیپ ترونیک بیاره؟؟؟ تکنولوژیشو ندارن.?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی