ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین موبایل پروژه اندروید وان با نام شارپ اکس وان رونمایی شد

روز گذشته گوگل از جدیدترین اسمارت فون طرح اندروید وان به نام شارپ اکس وان رونمایی کرد. البته باید اشاره کنیم که این موبایل صرفا مخصوص بازار ژاپن خواهد بود و در حالی معرفی می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

روز گذشته گوگل از جدیدترین اسمارت فون طرح اندروید وان به نام شارپ اکس وان رونمایی کرد. البته باید اشاره کنیم که این موبایل صرفا مخصوص بازار ژاپن خواهد بود و در حالی معرفی می شود که حدودا یک سالی از عرضه آخرین تلفن همراه پروژه مذکور با نام Aquos 507SH به بازار ژاپن می گذرد.

اکس وان امکاناتی در سطح تلفن های هوشمند میان رده دارد که از آن جمله می توان به نمایشگر IGZO LCD با ابعاد 5.3 اینچ و رزلوشن 1080p اشاره کرد.

یک دوربین اصلی 16.4 مگاپیکسلی در کنار فلش LED، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی واید و البته باتری بزرگ 3900 میلی آمپر ساعتی نیز دیگر امکانات این موبایل را می سازند. گفته می شود باتری مذکور انرژی لازم برای چهار روز استفاده از اکس وان را فراهم می کند، ضمن آنکه شارژ دستگاه از طریق کابل USB-C انجام می گیرد.

اما از دیگر امکانات قابل توجه برای این موبایل میان رده می توان به حسگر اثرانگشت آن اشاره نمود که در بخش جلویی بدنه خودنمایی می کند.

تلفن همراه مورد بحث همچنین از چیپست اسنپدراگون 435 کوالکام بهره می گیرد و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است.

باید اضافه کنیم که شارپ اکس وان از سیستم کارت هوشمند FeliCa پشتیبانی می کند و هم در برابر آب و هم گرد و غبار مقاوم است. علاقمندان می توانند این موبایل را در رنگ های سفید، ارغوانی تیره و سبز همراه با اندروید 7.0 نوقا خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    قیما؟

مطالب پیشنهادی