ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفر تابستانه خود را بصورت آنلاین شخصی سازی کنید [رپورتاژ آگهی]

سفرهای ایرانیان عموما به دو دسته تقسیم میشوند سفرهای سنتی با خودروی شخصی و یافتن محل سکونت بهنگام سفر و سفر با شرکت های تور و گردشگری. شاید برایتان عجیب باشد اما در بیشتر کشورها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سفرهای ایرانیان عموما به دو دسته تقسیم میشوند سفرهای سنتی با خودروی شخصی و یافتن محل سکونت بهنگام سفر و سفر با شرکت های تور و گردشگری.

شاید برایتان عجیب باشد اما در بیشتر کشورها علی الخصوص کشورهای پیشرفته سفر کردن به امری کاملا شخصی سازی شده تبدیل شده است.
به این صورت که کاربران از طریق وب سایت های رزرو بلیط هواپیما و هتل با بررسی کامل و مطالعه بررسی ها و نظرات کاربران در مورد نوع پرواز و هتل به خرید میپردازند.
در ایران با وب سایت ویگو هم میتونید بلیط هواپیما چارتر را مشاهده و قیمت ها را مقایسه کنید، ایرلاین و صندلی و کلاس پروازی و..را شخصی سازی کنید.

و همزمان به چندین سایت رزرو هتل هم دسترسی داشته باشید تا قیمت های چندین وب سایت ارائه دهنده خدمات رزرو را همراه با بررسی هتل مورد نظر در محله دلخواه خودتون مشاهده و در نهایت رزرو کنید.
به 5 دلیل اصلی محبوبیت سفر شخصی سازی شده و رزرواسیون آنلاین میپردازیم.

انعطاف پذیری در رزرو پرواز

شما هرگز توری نخواهید یافت که به 2 روز اقامت در هر شهر (مثال:شیراز,اصفهان,یزد) و 3 روز اقامت در شهری دیگر (کیش) یک سفر یک هفته ای را به شما پیشنهاد دهد در واقع عدم انعطاف پذیری تور های ثابت یکی از بزرگترین دلایل محبوب شدن رزرو های آنلاین بلیط هواپیما و شخصی سازی شده است.
در واقع شما برای رزرو پرواز برای 4 شهر مختلف و شخصی سازی ساعات با یک آژانس تور و سفر باید هزینه بالایی برای قبض تلفن خود پرداخت کنید.

انعطاف پذیری در رزرو هتل

تور ها معمولا در چند حالت پیشنهاد داده میشوند؛ اکثرا هتل های 4 تا 5 ستاره و با ایرلاین های ثابت، بسیاری از هتل ها و اقامت گاه ها با شرکت های تور و سفر قرار داد ندارند و به همین دلیل انتخاب های شما بسیار محدود خواهد بود. با انتخاب سفر شخصی سازی شده میتوانیم از بین هتل های بسیار ارزان تا هتل های زنجیره ای معروف که در بسیاری از موارد با شرکت های تور ایرانی قراردادی ندارند انتخاب کنیم.

سفر ارزان تر تمام می شود

بنا بر گفته ASTA کمیسیون شرکت های تور و سفر از بین متوسط 25 دلار و حداکثر تا 50 دلار گذاشته میشود که این رقم ها برای رزرو آنلاین حدود 5 دلار میباشد, و به طور حتم شما با سفر شخصی سازی شده خود براحتی میتوانید با خرجی بسیار کمتر و بسته به نیاز خود سفر کنید.

امکان بررسی و مقایسه

اینترنت به ما قدرت مقایسه و انتخاب داده است بطوری که برای رزرو هتل شما امکان خواندن بررسی های انجام شده توسط توریست های حرفه ای و کسانی که زیاد سفر میکنند و همینطور خواندن نظرات کاربران بصورت آنلاین را دارید و سپس بعد از سبک سنگین کردن انتخابات خود میتوانید برای رزرو پرواز یا هتل مورد نظر تصمیم بگیرید.

سفرهای کاری

سفرهای کاری و شرکتی از آن دسته از سفرهایی هستند که قاعده و زمان خاصی ندارند و بسته نوع شرکت زمان و هزینه ی سفر قابل تغییر است و نمیتوان در یک پکیج ثابت و از پیش تائین شده انجام شود, بهترین راه انتخاب آنلاین هتل نزدیک به محل کار در شهر مورد نظر و ساعت پرواز مناسب برای حضور در وقت اداری خواهد بود.

خریدها آنلاین همیشه نیاز به اعتماد به نفس و قدرت انتخاب بالا دارند اما تا همین چند ماه پیش تماس برای یافتن تاکسی نیاز به یک واسطه و تماس تلفنی داشت اما همراه با مکانیزه تر شدن روز به روز جهان اطراف ما نیاز ما به واسطه ها و تماس های تلفنی کمتر و کمتر و امکان انجام تمام اموری که پیچیده به نظر میرسند مانند رزرو کردن پرواز و هتل,حالا میتواند در زمانی به کمی 5 دقیقه بصورت آنلاین انجام بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی