ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز رسمی فروش نوت ۷ بازسازی شده از هفته آینده با نام Galaxy Note Fan Edition

سری نوت سامسونگ هواخواهان جدی زیادی دارد و گلکسی نوت ۷ هم گذشته از فرجان نابسمان باتری، دستگاه محصول جذابی بود که بسیاری در انتظار ورود آن به بازار بودند. از مدتی پیش خبر می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

سری نوت سامسونگ هواخواهان جدی زیادی دارد و گلکسی نوت ۷ هم گذشته از فرجان نابسمان باتری، دستگاه محصول جذابی بود که بسیاری در انتظار ورود آن به بازار بودند.

از مدتی پیش خبر می رسید که سامسونگ قصد دارد نوت ۷ های جمع آوری شده از سراسر جهان را اصلاح و دوباره با نامی جدید به بازار عرضه نماید.

روز گذشته نیز پوسترهایی در فروشگاه های سامسونگ در کره جنوبی مشاهده شد که از عرضه ی قریب الوقوع این تلفن هوشمند با نام Galaxy Note Fan Edition خبر می داد.

البته تا دیروز مشخص نبود که مدل Fan Edition صرفاً برای بازار کره در نظر گرفته شده یا در کشورهای دیگر هم عرضه می شود، موضوعی که حالا سامسونگ به شکل رسمی جزئیات آن را اعلام کرده است.

شرکت کره ای می گوید قصد دارد ۴۰۰ هزار دستگاه نوت ۷ موسوم به refurbished یا بازسازی شده در کره به فروش برساند و تصمیم گیری در مورد عرضه در بازار های دیگر را به آینده موکول کرده است.

گفتنی است که فروش گلکسی نوت فن ادیشن از ۴ روز دیگر با قیمت معادل ۶۱۱ دلار آغاز می شود و رنگ های قابل انتخاب مشکی، آبی، طلایی و نقره ای خواهند بود. شرکت سازنده ضمناً همراه هر موبایل یک قاب محافظ به همان رنگ نیز به خریداران هدیه می کند.

سامسونگ برای رفع مشکل خطر آتش سوزی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی محصول پیشین را با یک باتری کوچکتر ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تعویض کرده است و باتری این مدل جدید را هم مثل گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) در ۸ مرحله به شکل جدی مورد آزمایش قرار می دهد.

نرم افزار دستگاه نیز با دو پرچمدار اخیر سامسونگ یکسان است و از دستیار دیجیتالی جدید این شرکت به نام بیکسبی بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حسين صالحى
    حسين صالحى | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

    اوه واویلا، ایران ۶ تا موشک زده داعش، حالا کره هم دارن مهمات آماده میکنن برای کمک به داعش، خدا رحم کنه تو مجلس نذارن کسی از اینا ببره

  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

    ای خنده بشه اگه اینم بترکه

  • shayankia
    shayankia | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

    چی بگم والا.ایشالله این یکی مشکلی نداشته باشه و فروش کنه.بد کسی رو که نمیخوایم...?

مطالب پیشنهادی