ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت می خواهد بار دیگر هزاران نیروی خود را تعدیل کند

به گزارش منابع آگاه، مایکروسافت در نظر دارد طی هفته های آتی برای برای سر و سامان دادن به فروش خود، واحد مشتریان تجاری را با یکی از بنگاه های کوچک و متوسط زیر مجموعه اش ادغام کند. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

به گزارش منابع آگاه، مایکروسافت در نظر دارد طی هفته های آتی برای برای سر و سامان دادن به فروش خود، واحد مشتریان تجاری را با یکی از بنگاه های کوچک و متوسط زیر مجموعه اش ادغام کند.

مایکروسافت نیروهای خود را سالها برای فروش نرم افزار آموزش می دهد، اما با فراگیر شدن سرویس های ابری حالا نیاز کمتری به فروش مستقیم نرم افزار وجود دارد و شرکت آمریکایی می خواهد فعالیت خود را روی سرویس هایی مثل آژور متمرکز نماید، موضوعی که البته به حذف هزاران شغل و بیکار شدن نیروهای مازاد خواهد انجامید.

در حال حاضر آمازون بخش قابل توجهی از بازار خدمات ابری تجاری را در اختیار خود دارد و حالا مایکروسافت می خواهد با اصلاح ساختاری واحد فروش خود و چابک سازی آن، توانایی بیشتری برای رقابت داشته باشد.

علاوه بر این سال گذشته شاهد بودیم که کوین ترنر پس از سالها مایکروسافت را ترک کرد و Judson Althoff و Jean-Philippe Courtois به جای وی سکان مدیریت بخش های فروش و بازاریابی این شرکت را در دست گرفتند.

در پایان گفتنی است که روند حذف نیروهای مازاد مدتهاست که در مایکروسافت ادامه دارد. این شرکت کمتر از یک سال پیش ۱۸۵۰ شغل مربوط به بخش تلفن های هوشمند خود را تعدیل کرد. دو ماه بعد شاهد حذف ۲۸۵۰ نیروی دیگر بودیم و در سال ۲۰۱۵ نیز یک تعدیل نیروی ۷۸۰۰ نفره در پی خرید ۷.۶ میلیارد دلاری نوکیا به دست مایکروسافت اتفاق افتاده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

    کاری ندارم با اینکه کاربر ویندوزم و پولم هم به مک نمیرسه اما ویندوز واقعا وحشتناکه ... امیدوارم گوگل کروم او اس رو از حالت وابستگی به کلود دربیاره و ادامه راه رو بر عهده بگیره چون لینوکسها هم پیچیده و بی در و پیکرن و برای کاربرهای حرفه ای و سرورها خوبن فقط

    • hamed ghorbani
      hamed ghorbani | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

      چی زدی برادر، ویندوزوحشتناكه؟ :/ نترسی یه ، كروم او اس كلود بیس بودن در بیاره كه چیكار كنی؟ بخری؟ باهاش چیكار كنی؟ بری وبگردی؟ فیلم ببینی،با ویندوز مجانی كه نصب داری نمی تونی؟؟؟
      جدیدا ملت نظراتی میدن هی نمیخوام جواب بدم با كیا شدیم 80 میلیون نفر

    • sina
      sina | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

      همچین نوشتی پولم جیب مک نمیره، انگاه ویندوز اورجینال میخری.
      ما ایرانیا به مایکروسافت میلیاردها دلار بدهکاریم.

    • 2000
      2000 | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

      کدوم ویندوز ، xp? , مرد حسابی خب معلومه کسی که تو ایران نه ویندوز اپدیت کنه و بخواد سیستمو مفت داشته باشه همینه ، شما همون پولا را باسه mac os میدی اگه بخریش . اصن به mac os دست نزدی اظهار نظر میکنید؟

مطالب پیشنهادی