ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ جزییات بیشتری را در مورد سنسورهای ISOCELL ارائه داد

هفته پیش بود که سامسونگ از برند «ISOCELL» پرده برداشت؛ اقدامی که در راستای فروش بیشتر سنسورهای موبایل به سایر شرکت ها انجام شد. حالا تصاویر بیشتری در سایت سامسونگ منتشر شده که مسیر آینده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

هفته پیش بود که سامسونگ از برند «ISOCELL» پرده برداشت؛ اقدامی که در راستای فروش بیشتر سنسورهای موبایل به سایر شرکت ها انجام شد. حالا تصاویر بیشتری در سایت سامسونگ منتشر شده که مسیر آینده این برند را نشان می دهد؛ آینده ای که چندان هم متکی به اسمارت فون ها نیست.

بر اساس این اطلاعات، دوربین های دوگانه که با نام تجاری «Dual» از سوی برند ISOCELL ارائه می شوند، می توانند به سه شکل تنظیم شوند: زوم، سنجش عمق و کارکرد در محیط‌های کم‌نور. این برند همچنین پیشنهاد داده است که می تواند به سایر شرکت هایی که می خواهند ماژول های دوربین دوگانه خود را بسازند کمک کند؛ هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری.

حسگرهای سری Bright می توانند تصاویری زنده و شفاف را با حفظ کامل رنگ های طبیعی و کاهش نویز در محیط های کم نور به ثبت برسانند.

اما سنسورهای «Slim» همانگونه که از نامشان پیداست، برای موبایل های باریک طراحی شده اند. این سنسورها همچنین کمک می کنند تا برآمدگی دوربین در پشت موبایل تقریباً وجود نداشته باشد. سامسونگ می نویسد که این سنسور با وجود اندازه باریکترش، می تواند کیفیتی پیشتاز در تصویر برداری را ارائه دهد.

در نهایت ماژول های دوربین و سنسورهایی که از سوی سامسونگ ساخته می شود به جایی فراتر از دنیای موبایل ها می رسد. شرکت کره ای می خواهد در زمینه ساخت خودروهای هوشمند مشارکت داشته باشد و در بازار بزرگی که قرار است شکل گیرد، دست کم نقش یک تامین کننده را بر عهده گیرد. در نتیجه سنسورهایی توسعه داده که مناسب استفاده در خودروهای بی نیاز از راننده هستند.

این سنسورها، به شکلی توسعه یافته اند تا عملکردی فوق العاده در محیط های کم نور و شب داشته باشند.

در حال حاضر سونی یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سنسور برای موبایل های هوشمند است و تقریبا تمام شرکت های بزرگ، حتی خود سامسونگ الکترونیکس، مشتری شرکت ژاپنی به حساب می آیند. سامسونگ اکنون تلاش می کند تا با پیش برندن اهداف برند ISOCELL، مشتریان بیشتری برای کسب و کار خود یافته و سنسورهای مختلفی که می سازد را راهی موبایل ها و محصولات مختلف بیشتری نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی