ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً گلکسی اس 8 مینی را معرفی می کند [به روز رسانی]

ابتدای سال جاری با معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ بالاخره از حجم آزاردهنده اخبار و شایعات مربوط به آن خلاص شدیم، اما این شرکت کره ای همچنان روی برند «اس 8» مانور می دهد. از ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۵

ابتدای سال جاری با معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ بالاخره از حجم آزاردهنده اخبار و شایعات مربوط به آن خلاص شدیم، اما این شرکت کره ای همچنان روی برند «اس 8» مانور می دهد. از چند هفته قبل اطلاعات مربوط به نسخه اکتیو این موبایل پرچمدار به گوش می رسید و اکنون برخی منابع خبری از ارائه نسخه مینی گلکسی اس 8 خبر می دهند.

نسخه مینی گلکسی اس 8 از طراحی مشابه دو برادر بزرگترش بهره می گیرد، اما سخت افزار نسبتاً ضعیف تری دارد. طبق گفته وب سایت ITHome در این موبایل به جای چیپست اسنپدراگون 835 از چیپ پرچمدار سال گذشته یعنی اسنپدراگون 821 استفاده شده که در ال جی جی 6 نیز شاهد آن هستیم. چهار گیگابایت حافظه رَم همچنان به قوت خود باقیست، اما فضای ذخیره سازی داخلی به 32 گیگابایت کاهش یافته.

ابعاد گلکسی اس 8 مینی اندکی کوچک تر از مدل معمولی است و قطر نمایشگر آن به 5.3 اینچ می رسد. اگرچه نسبت تصویر 18.5:9 در این موبایل حفظ شده، اما حاشیه های بالا و پایین آن اندکی بیشتر خواهد بود. دوربین به کار رفته در این تلفن همراه نیز همان ماژول 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 8 است که از فناوری پیکسل های دوگانه (Dual Pixel) بهره می گیرد.

گفتنیست سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس 5 مینی در سال 2014 این برند را کنار گذاشت و کاربران نیز چندان شکایتی از این موضوع نداشتند، چون تنوع محصولات میان رده این کمپانی بسیار بالاست و به راحتی می توان موبایل مناسبی را برای هر نوع کاربری و سلیقه از میان آنها انتخاب کرد. بنابراین احتمال اینکه صرفاً با شایعه ای بی اساس روبرو باشیم نیز وجود دارد.

 

به روز رسانی:

اکانت کاربری mmddj_china@ که سابقه نسبتاً خوبی در افشای اطلاعات مربوط به سامسونگ دارد، وجود گلکسی اس 8 مینی را رد می کند. منبع این خبر، ظاهراً یکی از مهندسین شرکت سامسونگ است که با اطمینان کامل می گوید نسخه مینی این موبایل پرچمدار هیچگاه وارد بازار نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza_Bakhshi
    Alireza_Bakhshi | ۱۳ تیر ۱۳۹۶

    کنارش یک ۴ یا ۴.۵ اگر میزد خوب میشد . گوشی باید تفاوتی با فبلت یا تبلت داشته باشد هر چند سلیقه هرکس قابل احترامه

  • m.sarv
    m.sarv | ۱۳ تیر ۱۳۹۶

    اگه مثه سونی رده بالا باشه بهتره به نظر من این حذف مدل های کوچک قوی که اپل و سامسونگ و بقیه دارن انجام میدن اشتباهه

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۳ تیر ۱۳۹۶

    اگه بیاد و ارزون باشه می خرم ولی فکز نکنم کمتر از ۲میلیون باشه

مطالب پیشنهادی