ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Hibernation Manager؛ کاهش مصرف باتری در اندروید با راهکاری ساده

وقتی که صفحه موبایل تان را قفل کرده و آن را در گوشه ای رها می کنید، حتما می دانید که بعضی اپلیکیشن ها همچنان در پس زمینه فعال و مشغول به کار هستند. بنابراین طبیعی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

وقتی که صفحه موبایل تان را قفل کرده و آن را در گوشه ای رها می کنید، حتما می دانید که بعضی اپلیکیشن ها همچنان در پس زمینه فعال و مشغول به کار هستند. بنابراین طبیعی است که این موضوع بتواند مصرف باتری دستگاه شما را افزایش دهد.

گوگل با معرفی قابلیت Doze در اندروید مارشملو گزینه ای را برای مدیریت این مسئله در اختیار کاربران قرار داد، اما کاربران نسخه های قدیمی تر اندروید همچنان با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کنند. اینجاست که اپلیکیشنی مثل Hibernation Manager خودی نشان می دهد.

با نصب اپ امروز می توانید تعداد اپلیکیشن های فعال در پس زمینه را به صفر برسانید، و مطمئن شوید که در حالت قفل بودن صفحه هیچ اپلیکیشنی از باتری دستگاه شما تغذیه نمی کند. این موضوع در کنار استفاده از قابلیت های دیگر اپ باعث می شود که مصرف باتری دستگاه شما در حالت آماده باش به حداقل میزان ممکن خودش برسد.

اگر با Greenify کار کرده باشید، با طرز کار Hibernation Manager هم غریبه نخواهید بود. این اپلیکیشن برای مدیریت باتری سه چیز را در موبایل شما کنترل می کند: اپلیکیشن های پر مصرف در پس زمینه، تنظیمات سیستم عامل و البته فرکانس پردازنده در حالت استند بای.

به لطف رابط کاربری فوق العاده ساده اپلیکیشن، به تمام سه مورد بالا می توانید از یک صفحه دسترسی داشته باشید و این مزیت بزرگ Hibernation Manager نسبت به رقبای اسم و رسم دارش مثل گرینیفای محسوب می شود. مثلا برای مدیریت اپ های پر مصرف، تمام آن ها در یک اسلایدر کوچک جلویتان ردیف می شوند که می توانید با فعال کردن سوییچ هر کدام جلوی فعالیت آن ها در پس زمینه را بگیرید.

در مورد تنظیمات سیستم و پردازنده هم همینطور، هر کدام سوئیچ مختص به خود را دارند که یک اشاره برای فعال کردن آن ها کافیست. تنظیمات سیستم شامل وای فای، اینترنت دیتا، بلوتوث و همگام سازی در پس زمینه می شوند. با روشن کردن سوئیچ هر کدام از این موارد، وقتی که موبایل را قفل می کنید همگی غیر فعال شده و با بازگشایی مجدد فعال می شوند.

همین موضوع می تواند تأثیر بسیار مهمی بر کاهش مصرف باتری شما داشته باشد. CPU Hibernation هم یکی از موثرترین قابلیت های این اپلیکیشن است که با قفل کردن فرکانس سی پی یو در حداقل میزان ممکن، تأثیر شگفت آوری بر کاهش مصرف باتری دستگاه می گذارد. البته برای حداکثر بهره وری از این قابلیت لازم است که موبایل تان را روت کرده باشید.

به غیر از سادگی کار با اپلیکیشن، اعلام این که مصرف باتری با فعال کردن هر یک از گزینه ها چقدر کاهش پیدا کرده هم از دیگر مزایای Hibernation Manager محسوب می شود. اگر احساس می کنید که مصرف باتری گجت اندرویدی تان به طور غیر عادی بالاست، شاید بد نباشد که همین حالا Hibernation Manager را نصب کنید.

احتمال زیادی هست که با به کار گیری این اپلیکیشن مصرف باتری دستگاه تان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. [دانلود به کمک ربات تلگرام apk_dl]

Hibernation Manager

Hibernation Manager

سازنده: Dominik Nožka قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • high end
    high end | ۱۴ تیر ۱۳۹۶

    حالت خوبه????????????????

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۴ تیر ۱۳۹۶

    من شیائومی دارم ..ردمی 3 اس ..باطری 4100 ...دنبال برنامه ای هستم که بشه زودتر باطریش رو خالی کرد ..خخخخخ هیولاست

مطالب پیشنهادی