ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس می توانید شگفتی های زمین را به طور زنده در گوگل ارث تماشا کنید

اگر به خاطر داشته باشید گوگل ارث مدتی پیش به روز رسانی بزرگی دریافت کرد که قابلیت هایی مثل پشتیبانی از مرورگرها، نقشه های سه بعدی و کارت هایی حاوی اطلاعات مفید به نام Knowledge Cards ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید گوگل ارث مدتی پیش به روز رسانی بزرگی دریافت کرد که قابلیت هایی مثل پشتیبانی از مرورگرها، نقشه های سه بعدی و کارت هایی حاوی اطلاعات مفید به نام Knowledge Cards را برایش به ارمغان می آورد. اما حالا وقت آن رسیده که یک قابلیت هیجان انگیز دیگر را هم به این فهرست اضافه کنید، و آن هم چیزی نیست جز پخش تصاویر زنده طبیعت.

با ورود به بخش قصه گویی Voyager در گوگل ارث، تا حالا می توانستید از راهنماهای سفر تعامل پذیر آن بهره ببرید. اما حالا همین قسمت از اپلیکیشن تصاویر زنده از طبیعت را هم برای شما به نمایش می گذارد.

اولین جایی که می توانید تصاویر زنده آن را ببینید، پارک ملی کاتمای واقع در آلاسکا است، که همین حالا خرس های قهوه ای پس از بیدار شدن از خواب زمستانی کنار رودخانه های آن (از جمله رودخانه بروکس) به گرفتن ماهی سالمون مشغول هستند.

برای تهیه این تصاویر، تیمی از وبسایت Explore.org پنج دوربین را در نقاط مختلف پارک کاتمای قرار داده اند. جالب است بدانید که یکی از این دوربین ها زیر آب قرار گرفته تا ببینید که خرس ها چگونه با پنجه هایشان ماهی های سالمون را شکار می کنند.

برای مشاهده این تصاویر زنده و شگفت انگیز می توانید همین حالا به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی