ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین سه ماه سال؛ معرفی جذاب ترین بازی های موبایل آنلاین برای فصل تابستان [قسمت دوم]

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی نیست و مدت ها برای رسیدنش چشم انتظار بوده ایم، نمی توانیم به همین راحتی از سرگرمی های مجازی بگذریم.

بنابراین چاره چیست؟ علاقه مندان به بازی های ویدیویی معمولا در این زمان دو راه دارند. یکی این که عناوین قدیمی کنسول ها و رایانه های شخصی را تجربه کنند. چون بازار تخفیف ها هم در این فصل بسیار داغ شده، اکنون بهترین زمان برای خریدن بازی هایی است که به هر دلیلی نتوانستیم آن ها را انجام دهیم.

دومین راه که خیلی ساده و در دسترس تر به نظر می رسد، تجربه بازی های اسمارت فون ها است. مشابه هفته گذشته، تصمیم گرفتیم سراغ عناوینی برویم که با بخش چند نفره خود روزها اوقات فراغت شما را پر می کنند. قسمت سوم و پایانی مطلب پیش رو را هم می توانید از اینجا مشاهده نمایید. بیش از این مقدمه را طولانی نمی کنیم؛ این شما و این بازی هایی که تمام تابستان سرگرم تان خواهند کرد.

CATS: Crash Arena Turbo

CATS: Crash Arena Turbo به نوعی عنوانی از سبک فایتینگ است ولی بیش از آنکه توانایی هایتان را با بخش اکشن به چالش بکشد، این قسمت ساخت ماشین ها خواهد بود که موفقیت بازیکن ها را رقم می زند. ZeptoLab که با توسعه Cut the Rope محبوب زیادی بین دارندگان تلفن های هوشمند به دست آورد، تصمیم گرفت با کاهش پیچیدگی ها تا جایی که می تواند یک تجربه متفاوت به مخاطبین هدیه بدهد.

پیش از شروع مسابقات باید از بین تعداد زیاد آیتم های موجود ماشینی که دوست دارید را ساخته و آن را قدرتمند کنید؛ تک تک اجزا می توانند نقش زیادی روی پیروزی شما ایفا می کنند و یک اشتباه به معنای باخت خواهد بود. بعد از این مرحله هم نوبت به مبارزات می رسد. نکته اینجاست بازیکن ها هیچگونه کنترلی روی جنگ ها نداشته و ماشین ها خودشان با اسلحه هایی که برایشان گذاشته اید به جان یکدیگر می افتند.

اما بخش جذاب این جنگ که شما هیچ کنترلی روی آن ندارید چیست؟ خیلی ساده است، به علت اهمیت بالای بخش شخصی سازی و باز گذاشتن دست بازیکن ها در این قسمت، شما معتاد بازی شده و تا مدت ها به تجربه اش ادامه می دهید. جدا از آنکه گرافیک دلنشین و موسیقی های جذاب هم روی زیبایی این عنوان بی تاثیر نبوده اند. بنابراین اگر خواهان عنوانی کژوال یا ساده هستید، CATS می توانید گزینه خوبی باشد.

CATS: Crash Arena Turbo Stars

CATS: Crash Arena Turbo Stars

سازنده: ZeptoLab قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 125 مگابایت زبان:

Last Day on Earth: Survival

با وجود اینکه سبک بقا یا همان Survival بین دارندگان پلتفرم های خانگی محبوبیت زیادی داشته و بعضا بازی های خوبی از آن میبینید ولی متاسفانه تلفن های هوشمند میزبان عناوین جذاب زیادی از این سبک نیستند. اما Last Day on Earth: Survival آمده تا معادلات را به هم زده و حالا یک تجربه فراموش نشدنی از بازی های Survival را روی اسمارت فون ها به بازیکن ها هدیه بدهد.

عنوانی که بدون شک با المان های جذاب خود، بهترین اپلیکیشن کنونی سبک بقا برای موبایل ها است. بازی شما در محیطی آخرالزمانی با زامبی ها قرار داده و حالا جدا از جنگ با آن ها، باید با ساخت وسیله های مختلف یا جمع آوری ماده های غذایی به زندگی ادامه بدهید. البته با وجود تمام این مشکلات، بخش سخت ماجرا را باید به نام بقیه بازیکن ها بزنیم که برای بقایشان به بازماندگان غارت برده و در صورت مردن هم باید از ابتدا دست به تلاش بزنید.

Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

سازنده: Andrey Pryakhin قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 212 / 91.3 مگابایت زبان:

Special Forces Group 2

شاید Special Forces Group 2 بین بازی های الهام گرفته از Counter Strike کمترین شباهت را به آن داشته باشد ولی با این وجود توانسته بهترین تجربه مشابه از ساخته معروف Valve را روی تلفن های هوشمند پیاده کند. عجیب هم نیست، از دیدگاه گستردگی با یکی از بهترین اپلیکیشن های سبک تیراندازی اسمارت فون ها رو به رو هستیم؛ Special Forces Group 2 نزدیک به 25 نقشه مختلف دارد و اینجا با 5 حالت گوناگون گیم پلی به رقابت با بقیه می پردازید.

جدا از آنکه تیم ها هم حداکثر شش نفر هستند و می توانید با اسلحه های مختلف باران گلوله به سر دشمنان تان ببارید. به تمام این ها کنترل تقریبا خوب نسبت به بقیه بازی های مشابه کانتر را اضافه کنید تا علت محبوبیت فراوان ساخته ForgeGames و میلیون ها کاربر آن را بهتر درک نمایید. در سبک شوتر، همچنان انتخاب ما Guns of Boom که هفته پیش معرفی کردیم است اما با توجه به شباهت Special Forces Group با کانتر بد نیست نیم نگاهی به این بازی بیاندازید.

Special Forces Group 2

Special Forces Group 2

سازنده: ForgeGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 217 / 104.6 مگابایت زبان:

Battle Bay

اگر استودیوی Rovio Entertainment انرژی که روی ساخت انگری بردزهای بی کیفیت [البته به غیر از Angry Birds Evolution] گذاشته بود را خرج ساخت عناوینی همانند Battle Bay می کرد الان وضعیت خیلی بهتری داشت. Battle Bay ایده جدیدی به صنعت گیمینگ اضافه نمی کند و حتی شاید بتوانیم آن را نسخه کارتونی یا ساده شده بازی معروف World of Warships بنامیم.

اما نکته اینجاست روویو همانند عنوانابتدایی انگری بردز، با پرداخت جذاب به ایده ها و اضافه سازی گرافیکی چشم نواز به آن توانست یکی از سرگرم کننده ترین بازی های چند نفره با محوریت جنگ های آبی را بسازد. در این عنوان شما با چهار نفر دیگه همراه شده و باید تیم رو به رو را در مبارزاتی کوتاه از پا در بیاورید. البته پیش از رفتن به نبردها بد نیست در بخش شخصی سازی کشتی های خود را ارتقا داده و آن ها را قدرتمند کنید.

Battle Bay

Battle Bay

سازنده: Rovio Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 484 / 205.96 مگابایت زبان:

Titan Brawl

هفته گذشته Brawl Stars را معرفی کردیم که توانست با کاهش پیچیدگی های سبک MOBA و ترکیب المان های دوست داشتنی آن با سادگی موفقیت های زیادی را به دست بیاورد. اما نکته اینجاست این بازی فعلا تنها برای آی دیوایس ها عرضه شده و با توجه به گفته های سوپرسل، توسعه دهنده آن، به این زودی ها شاهد انتشار Brawl Stars روی دستگاه های اندرویدی نیستیم.

به همین خاطر برای این هفته سراغ عنوانی مشابه و معروف رفتیم که همانند Brawl Stars با وجود اهمیت بالای استراتژی ها، سادگی در آن موج می زند؛ مشابه بقیه عناوین سبک MOBA، در Titan Brawl هم دو تیم به رقابت با یکدیگر می پردازند. با این تفاوت که حالا مسیر بین پایگاه ها به مراتب کوتاه تر گشته و شما با چندین هیرو می توانید به جنگ با دشمن خود می روید. اگر از پیچیدگی های MOBA خسته شده اید، Titan Brawl می تواند سرگرم تان کند.

Titan Brawl

Titan Brawl

سازنده: Omnidrone قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 78 مگابایت زبان:

War Wings

اینکه چرا War Wings بهترین بازی موبایل با محوریت جنگ های هوایی است، به سیاست های همیشگی Miniclip.com برای عناوینش باز می گردد. آن ها ضمن حفظ کیفیت، تاکید زیادی روی بخش چند نفره داشته و به واسطه همین مسئله همیشه از تجربه بازی های مینی کلیپ می توانید لذت ببرید. جدا از اینکه با توجه به کمبود اپلیکیشن های مولتی پلیر در سبک نبردهای هوایی، این مسئله بیش از همیشه با War Wings به چشم می آید.

ساخته جذاب مینی کلیپ که از دیدگاه جایزه هم پر افتخارترین بازی آن ها است، بازیکن ها را به جنگ جهانی دوم فرستاده و اکنون باید با انتخاب یکی از هواپیماها به جنگ با بقیه کاربران War Wings بپردازید. نبردهای 4 به 4، قابلیت ارتقا وسیله ها با بیش از 70 آیتم مختلف، توانایی شخصی سازی بخش کنترل و یکی از چشم نوازترین گرافیک های ممکن روی اسمارت فون ها؛ واقعا دلیلی برای تجربه نکردن War Wings باقی می ماند؟

War Wings

War Wings

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1580 / 216 مگابایت زبان:

Transformers: Forged to Fight

وضعیت مجموعه ترنسفومرز خیلی جالب است. هر چه قدر که فیلم هایش هر شماره با افت کیفیت مواجه شدند، از آن طرف بازی های موبایل الهام گرفته از این سری رو به روز بهتر می شوند. با وجود اینکه The Last Knight بدترین فیلم مجموعه لقب گرفته است، Forged to Fight با المان های جذابش توانسته خود را به عنوان بهترین اپلیکیشن عرضه شده با محوریت تبدیل شوندگان معرفی کند.

عنوانی که حتی می توانیم آن را یکی از جذاب ترین عناوین سبک فایتینگ امسال هم بنامیم؛ Forged to Fight همانند همیشه نبرد بین تبدیل شوندگان با یکدیگر را روایت نموده و بنابراین بازیکن ها باید با انتخاب یکی از ربات ها، طعم جنگ های تن به تن را در محیط هایی با گرافیک زیبا بچشند. در این بین هم می توانید مبارزین خود را ارتقا داده و با دوستان تان برای نبرد با بقیه کاربران همراه شوید.

Transformers: Forged to Fight

Transformers: Forged to Fight

سازنده: Kabam قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 144 / 89 مگابایت زبان:

Archery King

archery-king

بگذارید خیال تان را راحت کنیم؛ اگر خواهان یک تجربه جذاب از تیراندازی هستید عنوانی بهتر از Archery King پیدا نخواهید کرد. نه به خاطر مکانیزم های گیم پلی، شاید توسعه دهنده توانسته باشد با اهمیت بسیار زیاد روی فیزیک و تاثیرات هوا تجربه ای شبیه سازی شده را به وجود بیاورد ولی اینجا داریم از ترکیب المان های این سبک با دستپخت همیشگی مینی کلیپ حرف می زنیم.

مشابه خیلی از بازی های این توسعه دهنده، با Archery King هم رقابت ها دو نفره بوده و آن ها نهایت 90 ثانیه به طول می انجامند. همین ریتم بالای گیم پلی و البته اهمیت زیاد دقت در تیراندازی موجب شده تا Archery King یکی از سرگرم کننده ترین بازی های لیست باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم همین الان کمان خود را برداشته و به رویارویی با بازیکن های جهان بروید.

Archery King

Archery King

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 118 / 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۳۰ آذر ۱۳۹۶

    بازی Last Day On Earth واقعا عالیه!!

مطالب پیشنهادی