ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر OLED آیفون 8
تکنولوژی

احتمالاً هر سه مدل آیفون ۲۰۱۸ با نمایشگر OLED عرضه شوند

آیفون 8 هنوز رونمایی نشده اما شایعات در خصوص آیفون های سال آینده از همین حالا در حال انتشار هستند. به تازگی منبعی ناشناس به خبرگزاری ژاپنی Nikkei گزارش داده است که کمپانی کالیفرنیایی در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

آیفون 8 هنوز رونمایی نشده اما شایعات در خصوص آیفون های سال آینده از همین حالا در حال انتشار هستند. به تازگی منبعی ناشناس به خبرگزاری ژاپنی Nikkei گزارش داده است که کمپانی کالیفرنیایی در حال کار روی سه مدل از آیفون برای سال ۲۰۱۸ با نمایشگرهای OLED است.

آیفون ۹ در دو سایز جدید عرضه می شود

همیشه شنیده می شود که اپل طراحی هر آیفون را از چند سال قبل آغاز می کند، بنابراین در دست طراحی بودن موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۸ این شرکت کاملاً محتمل است، اما از آن طرف نیز می دانیم که بارها این طرح ها حتی چند ماه مانده به عرضه نیز دستخوش تغییر می شوند.

برای امسال نیز انتظار داریم که آیفون ها در سه مدل مختلف عرضه شوند که البته تنها بزرگترین و بدون شک گران قیمت ترین مدل از نمایشگر جدید از نوع OLED بهره مند خواهد بود. به خصوص که انتظار می رود تیراژ تولید این پنل ها در کارخانه های شرکای سخت افزاری اپل تا آن تاریخ به حد مورد نظر تیم کوک و همکارانش برسد.

علاوه بر این ها نشریه کره ای «The Korea Herald» مدعی شده که آیفون ۹ در دو سایز نمایشگر جدید ۵.۲۸ و ۶.۴۶ اینچ روانه بازار خواهد شد.

هفته پیش بود که گفتیم شرکت اپل سرمایه گذاری ویژه ای را برای توسعه تاسیسات تولید نمایشگرهای OLED کمپانی ال جی انجام داده است تا تمام ظرفیت آینده آن را از آن خود نماید. البته نباید از نظر دور داشت که شرکت سامسونگ نیز در این میان بی نسیب نخواهد ماند. به خصوص که نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED آیفون های امسال نیز به صورت انحصاری توسط این شرکت به تولید خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • D D
    D D | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    به درک که میسازه. کی میخره؟ دیوچنه ها

    • amir
      amir | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

      تو چرا میسوزی؟ لازم نیس چیزی ک دوس نداری بیای تو پستش نظر بزاری ک اونم گوشی ک بیشترین فروش بین همه.گوشیا داره!!

مطالب پیشنهادی