ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ دستیابی به بیشترین سود را در تاریخ خود پیش بینی می کند

سامسونگ به تازگی پیش بینی گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرده و به نظر می رسد کمپانی کره ای در حال پشت سر گذاشتن یکی از بهترین بازه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

سامسونگ به تازگی پیش بینی گزارش مالی خود از سه ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرده و به نظر می رسد کمپانی کره ای در حال پشت سر گذاشتن یکی از بهترین بازه های زمانی خود است؛ آن هم در حالی که حوادث گلکسی نوت 7 می توانستند اوضاع را برای سامسونگ بسیار وخیم کنند.

کمپانی مورد اشاره پیش بینی کرده که طی این سه ماهه، به درآمد 60 تریلیون وونی (برابر با 53 میلیارد دلار) می رسد و سود عملیاتی 14 تریلیون وونی (معادل 12.1 میلیارد دلار) را کسب خواهد کرد. در این صورت، سامسونگ می تواند برای نخستین بار خبر از دستیابی به سود بیشتری نسبت به اپل داده و به سودده ترین کمپانی جهان تبدیل شود. با این همه، این آمار و ارقام فعلاً تخمینی هستند و باید تا انتشار گزارش نهایی طی هفته های آتی منتظر ماند.

اگر پیش بینی سامسونگ صحت داشته باشد، کمپانی کره ای سودده ترین سه ماهه خود را پشت سر گذاشته است. در قیاس با سه ماهه قبلی، فروش کمپانی تا 18 درصد افزایش یافته و سود عملیاتی 41 درصد بیشتر از قبل شده است. تحلیلگران معتقدند دلیل اصلی این موفقیت، اقبال عمومی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و نیز افزایش فروش پنل های نمایشگر، پردازنده ها و چیپ های حافظه است.

سامسونگ در حال حاضر مشغول سرمایه گذاری هرچه بیشتر روی پردازنده ها، پنل های نمایشگر OLED و چیپ های حافظه است و انتظار می رود در آینده، تجارت چیپ نیمی از سود عملیاتی کمپانی را شامل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 2000
    2000 | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    حتی منفجر شدن گوشی هم جلوی این شرکت رو نمیگیره?

مطالب پیشنهادی