ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نفوذ تکنولوژی دیجیتال به قلب کوپه کلاسیک آلمانی؛ عرضه پورشه911 با نمایشگر دیجیتال و فناوری هیبریدی

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای پس از 50 سال تولید مداوم به صفحه نمایش دیجیتال و قوای محرکه هیبریدی مجهز خواهد شد. این خودرو در اواخر 2018 پا به خیابان ها خواهد گذاشت. در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای پس از 50 سال تولید مداوم به صفحه نمایش دیجیتال و قوای محرکه هیبریدی مجهز خواهد شد. این خودرو در اواخر 2018 پا به خیابان ها خواهد گذاشت.

در واقع تکنولوژی این صفحه نمایش مشابه با مدل مورد استفاده در محصولات آئودی تحت نام Virtual Cokpit خواهد بود.

همچنین این مدل اولین 911 خواهد بود که به همراه قوای محرکه الکتریکی به صورت یک آپشن اضافه عرضه خواهد شد. پورشه مشغول جای دادن نیروی محرک برقی در زیر بدنه کلاسیک 911 است، به همین دلیل مهندسان این شرکت مجبور شده اند تا زمان بیشتری برای تحقیق و توسعه این مدل کنار بگذارند.

پورشه می خواهد پاسخی مناسب به تسلا بدهد تا هم قوانین زیست محیطی سال 2020 را پاس کند، هم از پیش روی شرکت تسلا در بازار جلوگیری نماید.

در حال حاضر پورشه از این تکنولوژی در مدل های کاین و پانامرا استفاده می کند که مجهز به موتور درون سوز 3 لیتری سوپرشارژ به همراه موتور الکتریکی هستند.

ابر خودرو پورشه یعنی 918 اسپایدر نیز از قوای محرک هیبرید در کنار موتور درون سوز 4.7 لیتری استفاده می کند که به دو موتور الکتریکی با ظرفیت باتری مناسب مجهز شده است.

پورشه همچنین به دنبال عرضه 911 تمام الکتریکی است و از تکنولوژی های بدست آمده در شرکت خواهر یعنی آئودی و علل خصوص مدل R8 e-tron استفاده خواهد کرد.

گرچه مدیر بخش مدل 911 اذعان کرده است که شاید هنوز برای عرضه مدل تمام برقی 911 زود باشد و در حال حاضر بازار کشش چنین مدلی به دلیل قیمت بالاتر را نداشته باشد. موتور پایه نسل بعدی 911 همان موتور 3 لیتری تویین توربوشارژر 6 سیلندر خطی استفاده شده در مدل فیس لیفت 911 کررا خواهد بود.

این خودرو بر پایه پلت فرم MMB توسعه داده خواهد شد و در بخش ظاهری همچنان شاهد همان طرح کلاسیک با استفاده از المان های جدید خواهیم بود. در واقع پورشه 911 یک مدل انقلابی به شمار نمی رود و به صورت دائمی در حال تکامل است و توسعه آن به صورت پله پله دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A_A_2
    A_A_2 | ۱۷ تیر ۱۳۹۶

    تو عکس ریزه میزه به نظر میاد ولی وقتی از نزیک میبینیش تازه میفهمی چه هیبتی داره این وزغ ملوس..

مطالب پیشنهادی