ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات رسمی از مدل رودستر ب ام و i8 [تماشا کنید]

ب ام و امسال در نظر دارد تا نسخه رودستر محصول هیبرید خود یعنی i8 را به همراه فیس لیفت جدید این مدل روانه بازار کند. در ویدیو منتشر شده که خودرو با پوشش مخفی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

ب ام و امسال در نظر دارد تا نسخه رودستر محصول هیبرید خود یعنی i8 را به همراه فیس لیفت جدید این مدل روانه بازار کند.

در ویدیو منتشر شده که خودرو با پوشش مخفی شونده مشاهده می شود می توان تایید کرد که ب ام و از درب های دو سطحی و سقف پارچه ای برای این مدل استفاده خواهد کرد.

هر دو نسخه این ب ام و هیبریدی که می توان آن را رقیب 911 عنوان گذاری کرد، در بخش مکانیکی هم ارتقا پیدا کرده اند تا در زمینه فنی نیز توانایی رقابت با پورشه را داشته باشند.

از جمله تغییرات در نمای ظاهری می توان به چراغ های جدید LED در مدل کوپه و چراغ های استاندارد i8 در مدل رودستر و استفاده از پنل های جدید در پشت کابین خودرو اشاره کرد.

سقف خودرو نیز به صورت دستی باید باز و بسته شود و همینطور این مدل وزن بیشتری به نسبت i8 کوپه 1560 کیلوگرمی خواهد داشت.

مدل های جدید i8 با افزایش 10 درصدی قوای محرکه، توانایی تولید 420 اسب بخار قدرت را خواهند داشت که تنها 5 اسب بخار از موتور 3 لیتری تویین توربوشارژ بی ام و M3 کمتر است. در واقع این موتور 3 سیلندر با حجم 1.5 لیتری به کمک استفاده از نیروی الکتریسیته توانایی تولیدچنین قدرتی را خواهد داشت.

در داخل اتاق نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود و آخرین نسخه نرم افزار مولتی مدیا و سرگرمی در کنار فن آوری gesture control  استفاده خواهد شد.

در حال حاضر این خودرو در حدود 106 هزار پوند ارزش گذاری شده که مدل جدید به احتمال بسیار زیاد گران قیمت تر خواهد بود، مدل رودستر نیز از مدل کوپه گران تر خواهد بود و برچسب قیمتی آن حداقل 110 هزار پوند خواهد بود.

در سال 2021 نیز بی ام و از سری جدید محصولات خود یعنی inext پرده برداری خواهد کرد که قابلیت توانایی رانندگی خودران سطح 3.5 را خواهد داشت. این سطح بدین معنی است که در محیط های خاص خودرو به صورت کامل کنترل را در دستان خود می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A_A_2
    A_A_2 | ۱۸ تیر ۱۳۹۶

    بچه ها عجله نکنید، اصلا ارزش خرید نداره.. از نزدیک که دیدمش خیلی کوچولوتر از بقیه بی ام دبل وی ها بود...قیمتشم یه کوچولو بالا و غیر منطقیه. کلی منتظر موندم تا بیاد ببینم چجوریه.، حالا که اومد دلمو زد.. فعلا یه سمند توربو شارژر بردارم تا ببینم نسل های بعدیش چجوریه.، آیا میتونه دلمو به دست بیاره دوباره یا نه.

مطالب پیشنهادی