ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شارژر بی سیم اپل با تاخیر و پس از آیفون ها رونمایی می شود؟

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، احتمالاً آیفون بعدی اپل به قابلیت شارژ بی سیم مجهز خواهد شد. اما حالا بر اساس گفته های «جان گروبر» (وبلاگ نویس معروفی که فعالیت های اپل را رصد ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، احتمالاً آیفون بعدی اپل به قابلیت شارژ بی سیم مجهز خواهد شد. اما حالا بر اساس گفته های «جان گروبر» (وبلاگ نویس معروفی که فعالیت های اپل را رصد می کند)، شارژر مورد نیاز برای آیفون های جدید در زمان رونمایی از موبایل ها آماده معرفی نخواهد بود.

بر اساس توییت دیروز آقای گروبر، شارژر القایی اپل احتمالاً به صورت جداگانه فروخته شده و خبری از آن در جعبه آیفون 8 نخواهد بود. وی همچنین پیش بینی می کند که شارژر مورد بحث، در ماه های آتی و به همراه آپدیت 11.1 iOS به بازار عرضه خواهد شد.

شارژر وایرلس آیفون احتمالاً از فناوری مشابهی با شارژر اپل واچ برخوردار است

گفتنی است پیش از این شایعاتی نیز مبنی بر احتمال عرضه فناوری شارژ از راه دور برای محصولات اپل مطرح شده بود که با توجه به تازگی این تکنولوژی، هنوز راه زیادی تا امکان ارائه آن در موبایل پر فروشی مانند آیفون باقی مانده است؛ اما در مقابل احتمال عرضه یک شارژر بی سیم القایی (به سبک شارژر اپل واچ) برای آیفون بعدی بسیار قوی تر به نظر می رسد.

البته لازم به ذکر است که گروبر نظرات خود را با عبارات شبهه آمیز مطرح کرده و از همین رو مانند بسیاری از شایعات و اخبار پیش از موعد دیگر، باید منتظر بود و دید که مدیران اپل در واقعیت چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی