ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده منتسب به ماژول دوربین گلکسی نوت 8 و قاب محافظ آن منتشر شد [به روز رسانی شد]

امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۰

امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، که به نظر واقعی می رسند.

آنچه در این دو عکس دیده می شود، با تصاویر قبلی نیز کاملاً مطابقت دارد، یعنی ماژول دوربین دوگانه با چیدمان افقی، فلاش LED، حسگر ضربان قلب، و نهایتاً حسگر اثر انگشت که به همین ترتیب در کنار یکدیگر جای گرفته اند.

با توجه به این موضوع، ظاهراً سامسونگ نتوانسته حسگر اثر انگشت را درون نمایشگر تعبیه نماید، یا حداقل اینکه وقت کافی برای انجام آن در اختیار نداشته. البته هنوز نمی دانیم آیا اپل به چنین پیشرفتی رسیده، یا اینکه تمام شرکت ها این قابلیت سودمند را به پرچمداران سال بعدشان موکول می کنند.

در ادامه، تصاویری زنده منتسب به قاب محافظ گلکسی نوت 8 نیز توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که چیدمان پورت ها را نشان می دهد و خوشبختانه شاهد جایگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز هستیم، درگاهی کاربردی که سامسونگ هنوز تصمیم به حذف آن نگرفته.

حتی با وجود این تصاویر، باز هم احتمال می رود که ساختار دوربین دوگانه هنوز نهایی نشده و چیزی که در زمان رونمایی می بینیم با این عکس ها متفاوت باشد، اما حضور درگاه هدفون را می توان با اطمینان نسبی باور کرد، چون گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن هم از این پورت بهره می برند.

 

به روز رسانی:

امروز تصویر تازه ای از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شد که به دلیل خاموش بودن دستگاه، حاشیه های نمایشگر به سختی قابل رؤیت هستند:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۲۰ تیر ۱۳۹۶

    فوق العاده شیک

  • محراب
    محراب | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    نتایج الجی جی6 در dxo رو پوشش بدید
    https://www.dxomark.com/Mobiles/LG-G6-Mobile-review-Punchy-pictures
    http://www.doorbin.info/smartphone-camera/lg-g6-camera-review-in-dxomark-lab

  • high end
    high end | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    اون دکمه ی بیکسبیه دیگه البته بعید میدونم تا زمان نوت هشتم انگلیسیش کاملا راه بیفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی