ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مذاکره ترامپ و پوتین برای ایجاد «واحد امنیت سایبری مشترک»

در آستانه برگزاری نشست گروه 20، ترامپ اعلام کرده است که در مورد ایجاد یک «واحد امنیت سایبری غیرقابل نفوذ» که «هک سیستم های انتخاباتی و بسیاری فعالیت های مخرب دیگر را غیر ممکن خواهد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

در آستانه برگزاری نشست گروه 20، ترامپ اعلام کرده است که در مورد ایجاد یک «واحد امنیت سایبری غیرقابل نفوذ» که «هک سیستم های انتخاباتی و بسیاری فعالیت های مخرب دیگر را غیر ممکن خواهد کرد» با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مذاکره کرده است.

البته ترامپ جزئیات بیشتری را در رابطه با منظور خود از این گفته ها فاش نکرد اما شنیدن این حرف ها از وی بسیاری را سردرگم کرده.

همانطور که احتمالا می دانید چندین سازمان جاسوسی در امریکا اعلام کرده اند که دولت روسیه نوعی کمپین هک انتخاباتی را در این کشور کلید زده و کمیته ملی دمکرات ها، مقامات انتخاباتی و سیستم رای گیری را هدف فعالیت های خود قرار داده تا از این طریق به انتخاب ترامپ کمک کند.

این ادعا به قدری عجیب جلوه کرد که برخی از دمکرات ها بلافاصله به آن انتقاد کردند و برخی سناتورهای آمریکایی حتی به طعنه گفتند که چون شخص پوتین این هک را رقم زده کمک او برای ایجاد یک واحد امنیت سایبری میتواند موثر باشد!

هنوز مشخص نشده که نظر پوتین در این رابطه چه بوده، هرچند که با در نظر داشتن مخالفت کنگره و سازمان های جاسوسی آمریکا، مشخص نیست که آیا این ایده ابدا رنگ واقعیت به خود می گیرد یا خیر؟

در انتها باید اشاره کنیم که از زمان انتشار این خبر، ترامپ اندکی از مواضع خود عقب نشینی کرده و مدعی شده که مذاکرات وی بر سر «واحد امنیت سایبری» لزوما به معنی عملیاتی شدنش نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    :))

  • high end
    high end | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    این خبر چقدر نشدنیه مگر این که قبلا هم واقعا همکاری داشتن و........با هم کلینتونو ........

مطالب پیشنهادی