ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با استخدام های تازه واحد R&D خود را متحول می کند

چندی پیش در خبرها خواندید که سامسونگ برای بهبود تکنولوژی باتری های تولیدی خود اقدام به جذب نیروی متخصص از سرتاسر دنیا می کند. حال خبر رسیده که این شرکت قصد جذب نیروهای تازه در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

چندی پیش در خبرها خواندید که سامسونگ برای بهبود تکنولوژی باتری های تولیدی خود اقدام به جذب نیروی متخصص از سرتاسر دنیا می کند. حال خبر رسیده که این شرکت قصد جذب نیروهای تازه در واحد عملیات های تحقیق و توسعه یا R&D خود را هم دارد.

گفته می شود استخدام های تازه در این شرکت مستقیما به طرح های آینده آن ارتباط دارد هرچند که هنوز مشخص نشده آیا این شرکت قصد تنوع بخشیدن به فهرست محصولات تولیدی اش را دارد یا می خواهد فرایندهای فعلی اش را تقویت نماید.

در هر صورت، سامسونگ از متخصصان دارای مدرک Ph.D در رشته های مرتبط دعوت به همکاری کرده تا سرپرستی فعالیت های آتی خود در زمینه تکنولوژی را به آنها محول نماید. گفتنی است که نیروهای جدید عمدتا برای فعالیت در موسسه تکنولوژی های پیشرفته آن در استان Gyeonggi جذب می شوند هرچند که کمپانی کره ای ظاهرا قصد دارد در ادامه در سایر کشورهای دنیا هم نیرو جذب کند.

به گفته کارشناسان، تکنولوژی های مواد و همچنین راهکارهای نوین سیستم های موبایلی از جمله بخش هایی هستند که قرار است این افراد در آنها مشغول به کار شوند، ضمن آنکه طبق شایعات، در واحدهای سیستم روی چیپ، ماشین های خودران و هوش مصنوعی هم کارشناسانی استخدام می گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی