ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند لویی ویتون، گران قیمتی با مشخصات معمولی

همواره عرضه محصولات الکترونیکی مختلف و لوکس، آن هم توسط شرکت هایی که خود به صورت تخصصی کالای الکترونیکی تولید نمی کنند، در بازار مرسوم بوده و هر از گاهی شاهد معرفی دستگاه هایی مانند ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

همواره عرضه محصولات الکترونیکی مختلف و لوکس، آن هم توسط شرکت هایی که خود به صورت تخصصی کالای الکترونیکی تولید نمی کنند، در بازار مرسوم بوده و هر از گاهی شاهد معرفی دستگاه هایی مانند موبایل لامبورگینی هستیم.

اما در یکی از تازه ترین موارد، شرکت فرانسوی مشهور «لویی ویتون» که از سرشناس ترین برندهای دنیای مُد و فشن (با درآمد سالانه ای در حدود 10 میلیارد دلار) است، ساعت هوشمندی را معرفی کرده که با قیمتی در حدود 3000 دلار، ارزان تر از قاب های آیفون 7 لویی ویتون با قیمت 5000 دلاری است.

مشخصات فنی «Louis Vuitton Tambour Horizon» در حد و اندازه های اسمارت واچ های اندرویدی موجود در بازار بوده و با چیپست اسنپدراگون Wear 2100 و سیستم عامل «Android Wear 2.0»، در رده ساعت هایی مانند «هوآوی واچ 2» قرار می گیرد.

ساعت هوشمند لویی ویتون از لحاظ سخت افزاری در حد سایر محصولات موجود در بازار است

ساعت هوشمند مورد بحث با ضخامت 12.5 میلیمتر، همچنین از 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 512 مگابایت رَم برخوردار بوده و اطلاعات را روی یک صفحه AMOLED گرد 1.2 اینچی با رزولوشن 390 در 390 پیکسل نمایش می دهد. لازم به ذکر است تَمبور هورایزن انرژی خود را از یک باتری 300 میلی آمپری تامین می کند که احتمالاً برای کاربری یک روزه کفایت خواهد کرد.

لویی ویتون برای ساعت هوشمند خود دو اپلیکیشن اختصاصی نیز در نظر گرفته که یکی از آنها به نام «My Flight» اطلاعات مربوط به سفرهای هوایی کاربر را مدیریت می کند و دیگری با نام «City Guide»، پیشنهادات مختلفی در زمینه های مقاصد تفریحی، اقامتی و تجاری را به مالک ارائه می کند.

گفتنی است قیمت مدل پایه با قاب استیل ضد زنگ 2450 دلار بوده و برای نسخه مشکی رنگ تا 2900 دلار افزایش خواهد یافت؛ البته چنین قیمتی برای ساعت هوشمندی که از سنسور ضربان قلب بی بهره است، خصوصاً وقتی آن را با قیمت 200 دلاری «LG Watch Style» مقایسه می کنیم، بسیار بالا به نظر می رسد.

هرچند مطمئناً اسمارت واچ لوکسی که در پشت و جلو از یاقوت کبود پوشانده شده و توسط یکی از برندهای مشهور مد و فشن فرانسوی تولید می شود، مشتریان خاص خود را نیز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی