ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار صوتی سامسونگ بیکسبی گلکسی A7 سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017 را مجهز به دستیار صوتی بیکسبی کرد

دستیار صوتی جدید سامسونگ موسوم به بیکسبی (Bixby) موافقان و مخالفان زیادی داری، اما شرکت کره ای از موفقیت آن اطمینان دارد و حالا نسخه ای تازه از موبایل میان رده گلکسی A7 خود را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

دستیار صوتی جدید سامسونگ موسوم به بیکسبی (Bixby) موافقان و مخالفان زیادی داری، اما شرکت کره ای از موفقیت آن اطمینان دارد و حالا نسخه ای تازه از موبایل میان رده گلکسی A7 خود را با این دستیار دیجیتالی روانه بازار کرده است.

البته این مدل تازه A7 فعلاً منحصر به بازار کره جنوبی خواهد بود و بر خلاف جدیدترین پرچمداران سامسونگ، فاقد دکمه اختصاصی و قابلیت «Bixby Voice» است.

این مدل فقط در بازار کره حنوبی عرضه می شود

این اولین بار نیست که کره ای ها نسخه ای محدود از دستیار صوتی خود را روی یک موبایل عرضه می کنند. مدل اصلاح شده و بی خطر گلکسی نوت 7 نیز اخیراً در کره جنوبی، مجهز به بیکسبی و بدون دکمه اختصاصی روانه بازار شده بود.

دو دیدگاه در خصوص چنین تصمیمی وجود دارد. این که سامسونگ قصد دارد پس از گذراندن دوره آزمایشی، در آینده نزدیک نسخه کامل دستیار صوتی اختصاصی خود را روی تمام موبایل های میان رده اش عرضه کن. یا این که قرار است فقط ساکنان زادگاه بزرگترین موبایل ساز دنیا از نسخه محدودتر بیکسبی بهره مند شوند.

در هر حال شاید عده زیادی از کاربران سیستم عامل اندروید چندان حسرت عدم تجربه دستیار دیجیتالی سامسونگ را نخورند، چرا که همین حالا نمونه ای کاملاً مشابه و حتی برتر چون Google Assistant را در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی