ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«نخستین ربات وکیل جهان» در آمریکا آغاز به کار کرد

به تازگی چت باتی رایگان در ایالات متحده شروع به کار کرده که با استفاده از هوش مصنوعی، مشاوره حقوقی رایگان به کاربران می دهد. این چت بات پس از کسب موفقیت در نیویورک، سیاتل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

به تازگی چت باتی رایگان در ایالات متحده شروع به کار کرده که با استفاده از هوش مصنوعی، مشاوره حقوقی رایگان به کاربران می دهد. این چت بات پس از کسب موفقیت در نیویورک، سیاتل و بریتانیا، حالا در تمام 50 ایالت آمریکا در دسترس قرار دارد. جاشوا براودر، سازنده چت بات مورد اشاره، ابداع خود را «نخستین ربات وکیل جهان» می نامد و تخمین زده این بات طی 2 سال گذشته، به مردم کمک کرده تا از 375 هزار تخلف مربوط به پارک اتومبیل تبرئه شوند.

براودر یکی از دانشجویان تازه وارد دانشگاه استنفورد است و می گوید امکان دارد چت باتش با پیامدهای قانونی از سوی دولت مواجه شود اما وی بیشتر نگران رقابت با وکلا است. «صنعت حقوق، صنعتی 200 میلیارد دلاری است اما من از رایگان کردن مشاوره حقوقی هیجان زده ام.» براودر ادامه می دهد: «برخی از بزرگ ترین شرکت های حقوقی نمی توانند از این مسئله خوشحال باشند.»

براودر باور دارد که چت بات او می تواند باعث صرفه جویی در پول و وقت مقامات دولتی شود. وی در واقع عقیده دارد که دولت پول زیادی را صرف استخدام اشخاص می کند که حکم تجدید نظر را می خوانند. در حالی که چت بات DoNotPay می تواند همین حکم را به صورت واضح و آسان و در قالب متونی خوانا ارائه دهد.

براودر توسعه این بات را به تنهایی آغاز کرد اما به مرور زمان در زمینه تشخیص قوانین متفاوت هر ایالت با مشکلات مواجه شد و به کمک وکلای داوطلب که نیمه وقت کار می کردند، موانع را از پیش روی برداشت. کاربر می تواند در هزار دسته بندی مختلف، سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و بسته به لوکیشن و قوانین محلی، پاسخ مورد نیاز را دریافت نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • azaranwebseo
    azaranwebseo | ۱۸ مهر ۱۳۹۷

    سلام.به نظر من هوش مصنوعی خیلی در آینده بشر تحول ایجاد می کنه

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    آغاز به کار کرد و در دسترس همگان قرار گرفت خیلی با هم فرق دارن

مطالب پیشنهادی