ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بزرگترین جایزه تاریخ ورزش های الکترونیکی در انتظار بازیکنان دوتا ۲

تنها یک ماه با زمان برگزاری بزرگترین رقابت دوتا ۲ یا همان مسابقات جهانی این موبای محبوب فاصله داریم و روز به روز خبرهای بیشتری در ارتباط با آن می شنویم. اما امروز اخباری از جایزه ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

تنها یک ماه با زمان برگزاری بزرگترین رقابت دوتا ۲ یا همان مسابقات جهانی این موبای محبوب فاصله داریم و روز به روز خبرهای بیشتری در ارتباط با آن می شنویم. اما امروز اخباری از جایزه اینترنشنال ۲۰۱۷ منتشر شده که به رقم بزرگ و عجیب و غریب آن اشاره دارد.

جایزه امسال مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۷ حالا بزرگترین جایزه نقدی تاریخ ورزش های الکترونیکی به حساب می آید. چرا که تا کنون جایزه نقدی مسابقات جهانی دوتا ۲ به رقمی در حدود ۲۰ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۸۳۵ دلار رسیده که رقم به شدت عجیب و بزرگی است و ساعت به ساعت بر مقدار آن افزوده می شود.

جایزه امسال مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۷ حالا بزرگترین جایزه نقدی تاریخ ورزش های الکترونیکی به حساب می آید.

رقم ذکر شده در حالی به این مقدار رسیده که یک ماه دیگر به تاریخ برگزاری مسابقات، زمان باقی مانده و احتمال می رود که نتیجه نهایی به عددی معادل ۲۱ یا ۲۲ میلیون دلار برسد. البته جایزه نقدی سال گذشته اینترنشنال هم عدد کوچکی نبود و بازیکنان حرفه ای این رشته در دوره قبلی برای رقم ۲۰ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۴۶۰ دلار با یکدیگر به رقابت می پرداختند.

با این حال جایزه امسال در مقابل اینترنشنال ۲۰۱۳ یک دستآورد بسیار بزرگ برای شرکت ولو به حساب می آید. چرا که در آن سال جایزه نقدی مسابقات جهانی به چیزی در حدود ۲.۸ میلیون دلار خلاصه می شد. با نگاه به این رقم می توان رشد ۸ برابری جایزه این مسابقات را شاهد بود که نشان از قدرت گرفتن صنعت بازی های ویدیویی، خصوصا ورزش های الکترونیکی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • barobach
    barobach | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    miracle جان لطفا نا امیدمون نکن ?

  • A_A_2
    A_A_2 | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    یادش بخیر.. دوران خوش بازی، الان که دیگه پی اس ۴ هم حال نمیده به آدم.. "و در تمام طول تاریخ بشری هیچ بازی و کنسولی به اندازه ی فوتبال و مورتال کامبت ۴ سگا به هیچ بنی بشری حال نداده و نخواهد داد.. "سگا باید جزو میراث تاریخ بشر یونسکو قرار بگیره. زیرا که یکی دو نسل رو شدیدا سرگرم کرم.. خصوصا نسل بیچاره ی بعد از جنگ و تحریم و فلاکت و از دنیا بی خبر دهه شصت (شست!) ایرانی رو""
    اون زمان بهترین بازیکنا بازی میکردن، بدون جایزه و چشم داشت، همگی بازیکنای کوچه خاکی و گل کوچیکی بودن..! الان همش شده پول و جایزه و نمایش و کنفرانس..! اون موقع این قرطی بازیا نبود، با ۵۰ تومن {تک تومنی} میرفتی تو "کلوپ بازیهای ویدوئی" و تو ربع ساعت از طریق میانبر ها و تونل های خاص! زن ماریو رو نجات میدادیو کلک قارچی رو میکندی.. بعد وای میسادیم تا شب بازیهای بقیه رو نگاه میکردیم ! و گاهی وقتا هم راهنمایی و تذکر میدادیم به بقیه..! فرداش میرفتیم مورتال کامبت میزدیم شرطی با صاب کلوپ، اونم نامردی نمیکرد و دسته ی اصلی رو که کوچیک و نرم بود برمیداشت و اون دسته ی بزرگ زمخت رو که از شیشتا دکمش فقط ۳ تاش کار میکرد اگه انگشتت رو تا ته توش فرو میکردی رو بهت میداد، این نسل اینجوری بازی میکرد..! با مشقت..
    جایزه مایزه در کار نبود که، نهایتش این بود که به عنوان یه بازیکن حرفه ای ازت به نیکی یاد میشد..! گاهی وقتا هم دوتا محله باهم فوتبال سگا میزدن، شرطی یا روکم کنی.
    وقتی هم از بازی های نینتندوت تو خونه خسته میشدی و بازی جدید هم تو بازار گیر نمیومد میرفتی اون بازیای خاص و نایاب کلوپ که معلوم نبود صاب کلوپ از کجا گیر آورده بود! رو کرایه میکردی و قابش رو باز میکردیو کارتریجش رو با کارتریج بازیه تکراری و همه جا یابه "۱۰۰۰ بازی در یک بازی!!" که رو همه نینتندو ها بود و کلا ۴ تا بازی مسخره که ۲۰۰ بار تکرار شده بود بیشتر نداشت عوض میکردیم و فرداش بهش پس میدادی، بیچاره امتحانشم نمیکرد ببینه بازیش با عکس روش یکیه یا نه،
    چه کارایی که نمیکردی،.. یعنی میکردی ولی کاش که نمیکردی..

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    یا خداا،بیست میلیون فقط برای برنده یا مجموع کل جایزه ها؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی