ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوتنامه ال جی V30 منتشر شد؛ منتظر رونمایی در IFA 2017 باشید [به روزرسانی شد]

به روز رسانی: تصویر زیر در ابتدا لو رفته بود اما ساعتی پیش ال جی رسما این تصویر را به عنوان دعوتنامه مراسم رونمایی از موبایل V30 برای رسانه ها ارسال کرد. به نظر می رسد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

به روز رسانی: تصویر زیر در ابتدا لو رفته بود اما ساعتی پیش ال جی رسما این تصویر را به عنوان دعوتنامه مراسم رونمایی از موبایل V30 برای رسانه ها ارسال کرد.

به نظر می رسد که در نیمه های شهریور ماه امسال، شرکت ال جی قصد دارد موبایلی جدید معرفی کند که شایعات آن را پیشتر شنیده بودیم. در تاریخ 31 آگوست، برابر با 9 شهریور، کمپانی ال جی در صدد است تا V30 را به نمایش بگذارد.

علی رغم تفاوت هایی که این موبایل با استانداردهای سری V دارد اما ال جی تصمیم گرفته همچنان آن را V30 خطاب کند و با توجه به تاریخ اعلام شده، باید منتظر رونمایی از آن در کنفرانس های IFA 2017 باشیم که 1 سپتامبر برابر با 10 شهریور در برلین آلمان آغاز می شود.

سری موبایل های V ال جی با یک ویژگی بارز شناخته می شوند که آن نمایشگر ثانویه در بالای نمایشگر اصلی است. گفته ها و شنیده ها حاکی از آن است که در V30 این نمایشگر ثانویه برای ایجاد نسبت تصویر 2:1 از میان برداشته شده.

در عوض، احتمالا V30 با نمایشگری لبه تا لبه همانند سامسونگ گلکسی اس 8 عرضه می شود تا حاشیه نمایشگر بیش از پیش کمرنگ شود. به جز تصویر لو رفته فوق که تاریخ و مکان برگزاری مراسم را مشخص می کند، اطلاعات موثقی از LG V30 در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • A_A_2
    A_A_2 | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    هرچی میخواد دعوت نامه بفرسه، من که نمیرم.. جای بهتری دعوتم.

  • ali kaydanii
    ali kaydanii | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    مطمعنم این گوشی از هر نظر عالیه...فقط خداکنه عمر باتریش هم عالی باشه...اگه عمر باتریش خوب باشه حتما میخرمش

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

      به نظر من مصرف باتری با میزان مصرف رابطه مستقیم داره. من و چند تا از اعضای خونواده مون ال جی داریم. من جی 4 دارم. اما نه من و نه هیچ کدوم از اونا مشکل باتری نداشتیم تا حالا و هیچ وقت الکی کم نیوردیم! باید خود کاربر هم راه های صرفه جویی در باتری رو بلد باشه که این روزها مهم ترینش روشن بودن شبکه اتصال سلولی و مکان نما یا جی پی اس هستش و به دلیل کاربرد زیاد نرم افزارهای شبکه های اجتماعی و ابزارهای پیام رسان و نیاز زندگی مدرن امروز به آنلاین بودن دائم و اپدیت بودن انرژی زیادی رو مصرف میکنه. بهتره وقتی لازم نداریم این برنامه ها رو ببندیم. حتی میتونیم از نرم افزارهای صرفه جویی در باتری استفاده کنیم.

  • New Wolf
    New Wolf | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    آخرین موبایل عالیه الجی همون v10 بود دیگه بعد از اون نتوست نظرمو خیلی به خودش جلب کنه امیدوارم دوباره بتونه مثل قبلش بشه

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

      ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. چون وقتی کلید پشت رو از جی 5 حذف کرد به جاش طراحی ماژولار رو ارائه کرد! ممکنه به ذائقه بعضیا خوش نیومده باشه اما یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداشته شد. یعنی کلیدهای پشت که فقط یه تغییر ساده تو طراحی بودن، قربانی طراحی ماژولار شد که یک تحول بزرگ حساب میشد. خب احتمالا هم در مورد وی 30 باید منتظر یه چیز خارق العاده از ال جی باشیم که ارزشش رو داره! من که خیلی خوش بین هستم.

مطالب پیشنهادی