ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن آیین آموز؛ یک قدم تا گواهینامه

برای خیلی از جوانان، تابستان به معنای آزمون رانندگی گواهینامه است؛ با وجود اینکه برنامه های تابستانه ای که پیش از رسیدن گرمترین سه ماهه سال میریزیم، معمولا رنگ و بوی واقعیت به خود نمی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

برای خیلی از جوانان، تابستان به معنای آزمون رانندگی گواهینامه است؛ با وجود اینکه برنامه های تابستانه ای که پیش از رسیدن گرمترین سه ماهه سال میریزیم، معمولا رنگ و بوی واقعیت به خود نمی گیرند ولی به واسطه تعطیلی های موجود مردم سعی می کنند تا این یک مسئله را از قلم نیاندازند.

اما نکته اینجاست گرفتن گواهی نامه به آن آسانی که بعضی ها فکر می کنند نیست. جدا از امتحان رانندگی، مجبورید آزمون آیین نامه را هم با موفقیت به پایان برسانید تا یک قدم به گواهی نامه خود نزدیک شوید. حالا استودیوی دیما آمده تا با اپلیکیشن خود روند دریافت گواهی نامه را به مراتب ساده کند.

در بخش توضیحات بعضا غلط های املایی دیده شده و متاسفانه متن ها هم جاستیفای [اندازه تمام خط ها برابر] نیستند.
همانند خیلی از برنامه های مشابه، «آیین آموز» هم اپلیکیشنی است که در آن تمامی نکات مرتبط به امتحان آیین نامه قرار داده شده و با آن دیگر نیازی نیست تا نگرانی بابت این آزمون داشته باشید. اما آیین آموز با چه ویژگی های توانسته خودش را متمایز با بقیه رقبایش جلوه دهد؟

بعد از نصب برنامه، توضیحات کوتاهی پیرامون آن خوانده و سپس وارد منو می شوید. با وجود اینکه رابط کاربری زیبا نیست و جدا از استفاده از یک رنگ بندی بهتر، فونت ها می توانستند به مراتب جذاب تر باشند ولی همین رابطه کاربری ساده باعث شده تا به راحتی به تمام بخش ها دسترسی داشته و خبری هم از کلیک های اضافی نباشد.

اولین قسمت برنامه مرتبط به «مجموعه آزمون ها» است. جایی که 4 آزمون متفاوت 30 سوالی و زمان دار بوده و بعد از خواندن مطالب لازم اپلیکیشن همانند «آموزش تابلوها» یا «تئوری» می توانید با آن ها اطلاعات خود را محک بزنید. روی کلمه مطالب لازم تاکید کردیم چون ضمن وجود توضیحات امتحان آیین نامه، شاهد جزییات دیگری هم هستید.

هر قسمت خودش به چندین زیر شاخه تقسیم شده و برای دسترسی به «تمام» آن ها باید 3500 تومان هزینه کنید؛ همه زیر شاخه ها آزاد نیستند.

در این بین می توانیم به بخش «عملی» و «گواهینامه» اشاره کنیم که به ترتیب نکات لازم پیرامون امتحان شهری و شرایط لازم برای گرفتن گواهینامه های گوناگون را در اختیارتان قرار می دهند. جدا از آنکه به کمک قسمت های «تصادف و تخلفات»، «شناخت و نگهداری خودرو»، «آشنایی با قطعات خودرو» و «نکات» می توانید تمام اطلاعات کمکی برای رانندگی را یاد بگیرید.

فکر کنیم تاکنون علت موفقیت ساخته استودیوی دیما را متوجه شده باشید. این توسعه دهنده با قرار دادن آزمون های مختلف و اطلاعات گوناگون در زمینه امتحان عملی و آیین نامه توانسته خیلی از نیازهای کسانی که می خواهند گواهینامه بگیرند را بر طرف کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی به آیین آموز (قبولی در آیین نامه) داشته باشید.

آیین آموز (قبولی در آیین نامه)

آیین آموز (قبولی در آیین نامه)

سازنده: دیما قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    هرچی برنامه آموزشی پولیه ک?

مطالب پیشنهادی