ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ به صورت تصادفی گلکسی نوت 8 را نمایش داد؟

ساعاتی پیش، حساب کاربری اگزینوس سامسونگ، توییتی تبلیغاتی برای پردازنده های سری اگزینوس 9 منتشر کرد که در آن تصویر تراشه به همراه یک تلفن همراهی که تاکنون ندیده ایم به چشم می خورد. در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

ساعاتی پیش، حساب کاربری اگزینوس سامسونگ، توییتی تبلیغاتی برای پردازنده های سری اگزینوس 9 منتشر کرد که در آن تصویر تراشه به همراه یک تلفن همراهی که تاکنون ندیده ایم به چشم می خورد. در ادامه این توییت را ببینید.

موبایلی با نمایشگر بزرگ و لبه تا لبه که در قسمت بالایی آن حاشیه بسیار اندکی هم دیده می شود. بله، این طراحی به احتمال قریب به یقین متعلق است به گلکسی نوت 8 که شاید در روز 1 شهریور شاهد رونمایی از آن باشیم.

البته بگذارید چندان خوشحال هم نباشیم. کاملا طبیعی است که شرکت ها از رندرهای غیر واقعی تلفن ها به عنوان تصاویر پیش زمینه محصولات دیگرشان استفاده کنند. حتی حساب کاربری سامسونگ موبایل هم اخیرا از تصاویر فوتوشاپ شده و غیر واقعی گلکسی اس 8 پلاس در توییت های خود استفاده کرده.

با توجه به مسئله بالا و اینکه چنینی توییتی هنوز حذف نشده، می توان به این نتیجه رسید که احتمالا انتشار این عکس تصادفی نبوده و حتی شاید از عمد صورت پذیرفته.

همزمان با انتشار این توییت، دو عکس نیز در یک شبکه اجتماعی کشور کره جنوبی منتشر شد که با هم تفاوت های جزئی دارند. در تصویر اول که بالا مشاهده می کنید، تقریبا همان محصولی را می بینیم که در تصاویر پیشین نیز شاهد بودیم.

دکمه ها سر جای خود هستند و نمایشگر لبه تا لبه با حاشیه بسیار اندک در قسمت بالایی و پایینی نیز کاملا مشخص اند اما در تصویر بالا، خبری از دکمه ها نیست و به نظر نمی آید در قیاس با عکس اول، این یکی به حقیقت نزدیک باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • New Wolf
    New Wolf | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    mohammadm7741
    خوب که چی رتبه ۸۶ با ۹۵ چقد فرق داره یه جوری میگید انگار رتبه یک بودیم شدیم ۹۵ ??? به لطف امثال شما حالا حالاها این آخرا هستیم ایقد بگید مرگ بر آمریکا و مرگ بر فلان و فلان که از این بد تر شیم .من نمیگم خوبه ولی مقصر این بدبختیا همین امثال شما هستن که سنگ میندازن جلو پای یه سریا که میخوان درست کار کنن چرا چون سودی واسه خودشون نداره

  • فرزاد
    فرزاد | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    عالیه

  • mohamad m7741
    mohamad m7741 | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    http://persiane.ir/Passport-Passports-and-Passports-Validity-of-World-Countries-and-Passports-of-Iran.html

    • ashkan.72
      ashkan.72 | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

      داداش فازت چیه؟ مگه برای شما دلواپسا این چیزا مهمه؟

مطالب پیشنهادی